Hei.
Minulla on talo vuodelta 1954. Sisäseinät ovat massiivisia ja tehty pystyyn asennetuista leveistä paksuista laudoista (vähintään 8 cm paksuja).
Olin ajatellut avata tilaa poistamalla oven keittiön ja hallin välistä. Mietin nyt, voinko myös poistaa karmit vaikuttamatta kantavuuteen.

//Knallen
 
Seinä on todennäköisesti kolme tuumaa paksu (n. 75 mm). Hyvin epätavallista taloissa vuodelta 1954. Jos haluat poistaa oven karmien kanssa olemassa olevasta aukosta, se ei vaadi vahvistamista. Oven yläpuolella on palkki, joka lepää ympäröivillä plankuilla.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.