Finndjävel sanoi:
Teet ongelman jostakin, mikä ei ole ongelma. Vaihda ne koolaukset, joihin olet jo avannut seinän, laita takaisin levyt ja unohda sitten asia, kunnes/se ei tule oikeaksi ongelmaksi eikä hypoteettiseksi.
Suurin ongelma on, että ei ehkä tiedä, onko se todellinen ongelma ennen kuin on liian myöhäistä. Jos puu päästää ulos kloranisoleria, on suuria ongelmia, eikä se ole mitään, mitä olen itse keksinyt. Joten minun on vaikea ymmärtää, kuinka voi sanoa, onko minulla todellinen ongelma vai hypoteettinen ongelma ilman mitään faktaa väitteen takana.

Yritän sulatella ja tehdä parhaani tilanteessa, johon olen joutunut. Siksi tein analyysin, jotta tiedän, mitä minun pitää tehdä asialle. Sitten se, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä siitä, pitää ottaa huomioon foorumeilla, osa huutaa poista ja osa ei välitä siitä. Ei tule helpompaa :) Kuten nyt näyttää, aion aloittaa poistamalla sen, mihin pääsen käsiksi.

Staffan2000: Viestisi ovat yhtä käsittämättömiä kuin ne ovat viehättäviä. En halua mitään muuta kuin tehdä parhaani tilanteessa. Mutta jos puhumme vähän sähköstä, olen juuri vaihtamassa kaikkia sähköjä kyseisessä huoneessa.

Pentakloorifenoli ei spontaanisti hajoa kloorianisoleiksi, se vaatii kosteutta ja kasvustoa.

Joten se ei ole vielä katastrofitilanne.

Staffans2000
Katsos, kohteliaisuus! Kiitoksia.
Mutta mikä on käsittämätöntä? Jos alkaa penkoa yhdestä päästä, ei koskaan tiedä mihin se päättyy - kas, tässä onkin vihreä lauta lisää, ja tuolla on vielä yksi jne. jne. jne... Käsittämätöntä?
Eikö olisi paikallaan mitata sisäilma-arvot ensin ennen mahdollisen purkamisen aloittamista. Et kai aio syödä saastunutta rakennusmateriaalia?

Katso valoa

Staffan

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.