Hei,
Olen poistanut seinän keittiön ja olohuoneen väliltä avoimen tilaratkaisun luomiseksi. Keittiö on pian kasattu ja melkein valmis asennettavaksi. Olen epätietoinen siitä, mitä tehdä seuraavan kanssa:
1. Parkettilattia keittiössä - erittäin vahingoittunut, eikä alkuperäinen kuten olohuoneessa.
2. Siinä, missä seinä on seissyt, on nyt noin ~120 mm suuri rako molempien lattioiden välillä.
- Jos päätän säilyttää keittiön parketin, miten teen lattioiden välisestä siirtymästä/listasta (korkeusero on vain noin 1-2 mm) kauniin?
- Jos päätän poistaa parketin, keittiön alla on muovimatto. Olen harkinnut mikrosementtiä siinä tapauksessa, joten miten tehdä kaunis siirtymä olohuoneen parkettiin? Vai onko muita kauniita/älykkäitä ideoita?

Suurkiitokset kaikesta avusta ja inspiraatiosta.

• Lattiaremontti keskustelussa, parketti irti puretun seinän kohdalta, paljaat betonikohdat. Lähellä pahvia ja työkaluja.
  • Parketti- ja betonilattia, jossa seinä on poistettu; epätasainen rako lattioiden välillä. Edessä on ikkunan ja roskien vieressä oleva kaapeli.
Seinän rakentaminen voi varmasti näyttää hyvältä.

BirgitS
Johan Ekerlund Johan Ekerlund sanoi:
2. Siinä, missä seinä on ollut, on nyt noin ~120mm kokoinen väli molempien lattioiden välillä.
- Jos päätän pitää parketin keittiössä, miten saadaan siistein liitos/lista (korkeusero on vain noin 1-2mm) lattioiden välille?
Ostan pitkän ja leveän tammilistan, joka muotoillaan niin, että se voidaan upottaa lattioiden väliin ja mieluiten ulottua hieman viereisten lattioiden päälle. Suunnilleen kuten tämä, mutta leveämpi: https://www.kahrs.com/sv-SE/golv/tillbehor/lister/massiv-t-list-58x12-mm

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.