Hei olen vahingossa stressin takia ostanut tolpat väärässä mitassa. Ne tolpat, jotka ostin, ovat 90x90, kun taas säädettävät kengät, jotka ostin pilareihin, ovat 98 mm raudan välissä, joten jää aika iso rako. Lähin, jonka voin löytää, on tolppakenkä 96 mm.

Aion rakentaa 23 m2 terassin, riittääkö laittaa joku kiila tolpan ja raudan väliin? Miten te olisitte tehneet?

Olin laittanut lattaraudan kummallekin puolelle 2,5mmx2=5mm
On rasittavaa myydä painettuja tolppia, jotka ovat 90mm, kun kaikki muu on mitoitettu 95:lle.

nimhed nimhed sanoi:
Olin laittanut lattakiskon kummallekin puolelle 2,5mmx2=5mm
On ärsyttävää myydä tulostettuja tolppia, joiden mitta on 90mm, kun kaikki muu on sovitettu 95:een.
Juuri siksi sain sattumalta ostettua juuri 90mm:confused:

Olen päättänyt vaihtaa tolppakengät pienempiin ja sahata pois sen osan, joka on tiellä.

B boxbygg sanoi:
Hei olen ostanut stressissä tolppia väärässä mitassa. Tolpat, joita ostin, ovat 90x90, kun taas säätökengät, jotka ostin pilareille, ovat 98 mm rautojen välissä, joten syntyy melko suuri rako. Lähin, mitä voin löytää, on tolppakenkä, joka on 96 mm.

Aion rakentaa terassin 23m2, riittääkö laittaa joku kiila tolpan toiselle puolelle rautaa vasten? Miten te olisitte tehneet
Olisin käyttänyt muovisia välilevyjä
https://www.biltema.se/bygg/fastelement/specialskruvar/mellanlagg-2000032394

Olin säilyttänyt balkskorna
Ruuvannut paikoilleen tolpat kolmella Essve WAF ruuvilla. Yksi kummaltakin puolelta yläosasta ja yhdeltä puolelta alaosasta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.