3 914 lukukertaa ·
21 vastausta
4k lukukertaa
21 vastausta
Ostaa kaikki materiaali itse rakennusta varten??
Valitseeko byggmax ostaa roskaa, kakkoslaatua tai vastaavaa??? Eikö heillä ole suunnilleen samat toimittajat kuin monilla muilla suurilla rakennustarvikeliikkeillä. Olen kierrellyt kaupungin sahat ja rakennustarvikeliikkeet, eikä byggmax ole ollut parempi/huonompi kokonaisuutena, vaan tietyt koot ovat olleet parempia jossain muualla pituuden ja laadun suhteen, kun taas byggmaxilla on joskus ollut todella hyviä tuotteita.
Eräällä rakennusliikkeellä on korkeampi laatu, jota he myyvät kalliimmalla, missä koolauksia on todella hyviä ja silloin ei tarvitse tarkastella niitä niin tarkasti, mutta muuten kokemukseni mukaan se on yhtä huonoa/hyvää byggmaxilla kuin muillakin paikoilla. Ero on siinä, että ei ole mitään ongelmaa päästä byggmaxin hintoihin tai alle, jos vain pyytää tarjouksen paikalliselta sahalta ennen, mutta on varmaan vaikeaa tinkiä byggmaxilla.
Eräällä rakennusliikkeellä on korkeampi laatu, jota he myyvät kalliimmalla, missä koolauksia on todella hyviä ja silloin ei tarvitse tarkastella niitä niin tarkasti, mutta muuten kokemukseni mukaan se on yhtä huonoa/hyvää byggmaxilla kuin muillakin paikoilla. Ero on siinä, että ei ole mitään ongelmaa päästä byggmaxin hintoihin tai alle, jos vain pyytää tarjouksen paikalliselta sahalta ennen, mutta on varmaan vaikeaa tinkiä byggmaxilla.
Hei TS
Jos uskot, että voit neuvotella itsellesi paremmat hinnat ja pidät koordinoinnista/projektijohtamisesta, niin ehdottomasti kannattaa hankkia materiaalit itse. Jos et voi/halua keskittyä siihen osaan, valitse keskittyä muihin asioihin.
Jos olet rakentanut aiemmin, tiedät mitä odottaa, jos et ole, on täällä foorumilla useita, jotka ehkä voivat selittää, mitä odottaa
Onnea matkaan ja älä unohda aloittaa ketjua taloprojektista monien kuvien kera.
Jos uskot, että voit neuvotella itsellesi paremmat hinnat ja pidät koordinoinnista/projektijohtamisesta, niin ehdottomasti kannattaa hankkia materiaalit itse. Jos et voi/halua keskittyä siihen osaan, valitse keskittyä muihin asioihin.
Jos olet rakentanut aiemmin, tiedät mitä odottaa, jos et ole, on täällä foorumilla useita, jotka ehkä voivat selittää, mitä odottaa
Onnea matkaan ja älä unohda aloittaa ketjua taloprojektista monien kuvien kera.
En voi sanoa mitään kaikista heidän toimipisteistään, mutta joissakin on sama SCA puutavara kuin menee "isoille" rakennusmarketteihin joka tapauksessaSBH sanoi:
Sinun pitäisi varmasti tietää, mitä teet, jos aiot itse ostaa materiaalin.
Ellei oikeaa materiaalia ole paikalla, lähettää puuseppä sms-viestin siitä, että he pelaavat korttia, kunnes tulet oikean tavaran kanssa.
Kaikista mahdollisista virheistä he syyttävät materiaalia.
Ellei oikeaa materiaalia ole paikalla, lähettää puuseppä sms-viestin siitä, että he pelaavat korttia, kunnes tulet oikean tavaran kanssa.
Kaikista mahdollisista virheistä he syyttävät materiaalia.
Klikkaa tästä vastataksesi