Hei,

Rakennan OSB:n ja 13mm kipsilevyn avulla. Näyttää toimivan hyvin tähän mennessä. Mietin vahvistamista lisää sinne, missä keittiö tulee olemaan. Onko jollain kokemusta sellaisesta?

Kuule JRG, ne olivat kyllä kalliita OSB-levyjä täytyy sanoa. Maksoin 91 plussan moms omistani (Beijer). Kun ajattelee, että niitä menee aika paljon, niin onhan se vähän haasteellista säästää.
 
Reagoin myös hintaan.
Meillä on OSB, paljon siksi että se oli halvempi kuin plyfa.
Sen päällä meillä on 6mm kipsi (koska päätimme OSB:n käytöstä myöhään, joten se oli mitä ikkunanpielet ym. kestivät).

Ja keittiömme on ruuvattu kiinni siihen.
On pysynyt paikallaan ainakin kaksi vuotta...
 
Älä katso kappalehintaa - ota hinnat kaikesta mitä tarvitset kerralla, esim. kokonainen lava, jossa on 50 levyä.
Volyymiostoksilla kallein toimittaja voi yhtäkkiä tulla halvimmaksi....
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.