Hei,
Rakennan OSB:n ja 13mm kipsilevyn avulla. Näyttää toimivan hyvin tähän mennessä. Mietin vahvistamista lisää sinne, missä keittiö tulee olemaan. Onko jollain kokemusta sellaisesta?
Kuule JRG, ne olivat kyllä kalliita OSB-levyjä täytyy sanoa. Maksoin 91 plussan moms omistani (Beijer). Kun ajattelee, että niitä menee aika paljon, niin onhan se vähän haasteellista säästää.