D
Siitä se lähtee! Nyt olen taas vauhdissa.

A-piirustukset ja K-piirustukset:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkään
justusandersson ja 1 muu
  • Laddar…
D
....ja sitten alla olevat laskelmat:

Tuhannet kiitokset!

D
Mitä mieltä olitte siitä, miltä se näytti, joitain kommentteja?

Yt.

Etkö ole huomannut meidän tykkäyksiä?

D
Aivan, niin olen. Vähän liian hyvä ollakseen totta ajattelin ehkä :)

Jos haluaa olla tarkka, niin tolppien pitäisi olla GL30h eikä GL30c ;)

D
Haha, tiesin sen.

Palkit C:llä ja pylväät H:lla.

D
Jännittävää, sitten rakennuslupa lähetetään ensi viikolla..

Jäljellä on vielä se, että rakennesuunnittelija ilmoittaa kunnalle myös VKR:n vaihtoehtona keskipaikalle.

En ole tietenkään lukenut aivan niin tarkkaan. Mutta oli mukavaa nähdä läpikäytyjä asiakirjoja. Sen arvoa ei voi yliarvioida.

Ehkä haluat hieman kehua? Mielestäni olet ollut erittäin sitkeä esimerkillisellä tavalla. Ehkä joskus vähän jankuttava...

• Tykkään
Freniño
  • Laddar…
D
Haha, ei kai, mutta kehu on aina mukavaa. En ole kuitenkaan tehnyt piirustuksia itse. Teillä on ollut hyvin suuri osa siihen, että jaksoin jatkaa. Panoksellanne mielipiteiden muodossa on siten ollut vähintään yhtä tärkeä osa...

....ja että olette kestäneet minun jankuttamistani

D
Rakennuspiirustuksessa suunnittelija kirjoittaa, että VKR-levy tulisi kiinnittää WT-T-ruuvilla, mutta se tuntuu väärältä.

Palkin ja kosketuslevyn liitos detaljikuvassa, maininta W-T-S ruuvista ja mitat 90x315 GL30C palkille ja 150x90 T=8mm levylle.

Mutta WT-T ruuvi on tarkoitettu upotettavaksi puuhun, ja mielestäni päämuoto ei ole sopiva ruuvattavaksi levyyn. Mitä sanotte?

WT-T-ruuvi, jossa on tasainen uppokantainen pää, suunniteltu erityisesti upottamiseen puuhun.

Se tuntuu hieman väärältä, sekä tyypiltään että mittasuhteiltaan. Pituus on varmaan oikeassa suunnassa, mutta se vaikuttaa ohuelta ja vääränlaiselta kallolta. Suosittelisin ranskalaista ruuvia. Mielestäni pitäisi nähdä, että siellä on ruuviliitos.

D
Mitä tarkoitat "nähdä että se on ruuviliitos"?

Se, että ruuvinkannat näkyvät. Rakenteen ei pidä vain pysyä kiinni, vaan sen pitää myös näyttää siltä, että se pysyy. Se on osa kokemusta.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.