33 172 lukukertaa ·
238 vastausta
33k lukukertaa
238 vastausta
Avaus ulkoseinässä
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Etkö ole huomannut meidän tykkäyksiä?
Omatoimirakentaja
· Arvika
· 1 527 viestiä
Jos haluaa olla tarkka, niin tolppien pitäisi olla GL30h eikä GL30c 
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
En ole tietenkään lukenut aivan niin tarkkaan. Mutta oli mukavaa nähdä läpikäytyjä asiakirjoja. Sen arvoa ei voi yliarvioida.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Ehkä haluat hieman kehua? Mielestäni olet ollut erittäin sitkeä esimerkillisellä tavalla. Ehkä joskus vähän jankuttava...
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 7 955 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 7 955 viestiä
Haha, ei kai, mutta kehu on aina mukavaa. En ole kuitenkaan tehnyt piirustuksia itse. Teillä on ollut hyvin suuri osa siihen, että jaksoin jatkaa. Panoksellanne mielipiteiden muodossa on siten ollut vähintään yhtä tärkeä osa...
....ja että olette kestäneet minun jankuttamistani
....ja että olette kestäneet minun jankuttamistani
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 7 955 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 7 955 viestiä
Rakennuspiirustuksessa suunnittelija kirjoittaa, että VKR-levy tulisi kiinnittää WT-T-ruuvilla, mutta se tuntuu väärältä.

Mutta WT-T ruuvi on tarkoitettu upotettavaksi puuhun, ja mielestäni päämuoto ei ole sopiva ruuvattavaksi levyyn. Mitä sanotte?

Mutta WT-T ruuvi on tarkoitettu upotettavaksi puuhun, ja mielestäni päämuoto ei ole sopiva ruuvattavaksi levyyn. Mitä sanotte?

Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Se tuntuu hieman väärältä, sekä tyypiltään että mittasuhteiltaan. Pituus on varmaan oikeassa suunnassa, mutta se vaikuttaa ohuelta ja vääränlaiselta kallolta. Suosittelisin ranskalaista ruuvia. Mielestäni pitäisi nähdä, että siellä on ruuviliitos.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Se, että ruuvinkannat näkyvät. Rakenteen ei pidä vain pysyä kiinni, vaan sen pitää myös näyttää siltä, että se pysyy. Se on osa kokemusta.