Hei

Se on ollut aina sisällä. Haluan vain, kuten sanottu, parhaan ratkaisun. Olen enemmän sinun puolellasi, että käytetään palkkikengät sen sijaan, että se rakennettaisiin sisään niin. Välttyy muovittamasta sitä rakennuksen aikana, kunnes katto on paikoillaan, sekä nopeampaa rakentaa seinät vai olenko väärässä.

Olen samaa mieltä kanssasi rakentajasta tässä asiassa. Sinun ei tarvitse valaa puun päätä, vaan voit tehdä siihen varauksen. Palkkikengät näin huokoisessa seinässä näen vain hätäratkaisuna, mutta en missään nimessä uudisrakennuksessa.

B bossespecial sanoi:
Olen samaa mieltä suunnittelijasi kanssa tässä asiassa. Sinun ei tarvitse valaa puun päätä, vaan voit jättää sille upotuksen. Palkkikengät näin huokoisessa seinässä näen vain hätäratkaisuna, mutta ehdottomasti en uudisrakennuksessa.
Kiitos Bosse!
Mukava kuulla!
Se tehdään kuten videossa, jossa ei valeta, vaan tehdään vain upotus. Mutta kuten sanottu, ne täytyy peittää muovilla, kunnes voin asentaa katon. Se tulee myös lepäämään viimeisen kerroksen päällä, jossa valamme renkaan koko talon ympärille ja poraamme reiät kierretangolle, joka kiinnittää puusillan, johon kattotuoli lepää ja kiinnitetään.

• Tykkään
bossespecial
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.