1 484 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Onko tämä ok? Piilevä vika?
Koska olemme havainneet rottien ja hiirien ongelmia talossa, olemme tarkistaneet, mistä ne voisivat päästä sisään, ja poistettuamme palkin autotallista huomaamme selvästi, että palkkien välinen eristys on avoin....
Myös "uloke" ja itse talon välinen eristys on avoin ja eläinten on helppo päästä sisään. Nyt se on avoinna toisella puolella, mutta silti.
Kuinka paljon pitäisi tiivistää ja jos pitäisi, miten?
Olemme asuneet täällä kolme vuotta, eikä tämä ole ollut näkyvissä, voiko se olla piilovirhe?
Kiitos etukäteen
Myös "uloke" ja itse talon välinen eristys on avoin ja eläinten on helppo päästä sisään. Nyt se on avoinna toisella puolella, mutta silti.
Kuinka paljon pitäisi tiivistää ja jos pitäisi, miten?
Olemme asuneet täällä kolme vuotta, eikä tämä ole ollut näkyvissä, voiko se olla piilovirhe?
Kiitos etukäteen
Besserwisser
· östergötland
· 2 773 viestiä
Jos haluat tehdä hiirivarman kunnolla, vaihtoehto on rei'itetty levy.
Klikkaa tästä vastataksesi

