Koska olemme havainneet rottien ja hiirien ongelmia talossa, olemme tarkistaneet, mistä ne voisivat päästä sisään, ja poistettuamme palkin autotallista huomaamme selvästi, että palkkien välinen eristys on avoin....

Myös "uloke" ja itse talon välinen eristys on avoin ja eläinten on helppo päästä sisään. Nyt se on avoinna toisella puolella, mutta silti.

Kuinka paljon pitäisi tiivistää ja jos pitäisi, miten?

Olemme asuneet täällä kolme vuotta, eikä tämä ole ollut näkyvissä, voiko se olla piilovirhe?

Kiitos etukäteen
 
  • Avoinna oleva eriste kattopalkkien välissä autotallissa, jossa näkyy tiilirakenne ja puupalkit.
  • Avoin eristys kerrosten välissä tiiliseinässä, mikä voi mahdollistaa jyrsijöiden pääsyn sisälle autotallin kautta.
Ei, ei piilevää virhettä :crysmile:
 
  • Tykkään
guggen ja 5 muuta
  • Laddar…
Mitä tarkoitat, että aiot vaatia korvausta kahdesta laudasta ja vähän drevistä?
 
  • Tykkään
mikethebik ja 3 muuta
  • Laddar…
Jos haluat tehdä hiirivarman kunnolla, vaihtoehto on rei'itetty levy.
 
  • Tykkään
guggen
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.