2 156 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Onko tämä höyrysulku vai?

Hmm, vähän vaikea erottaa, mutta ammattilaisena näen kondenssisuojan, jota ei ole hyväksytty höyrysuluksi, tämän sinulla olevan pitäisi asentaa suoraan ulkokaton alle kondenssisuojaksi.
Katso, näetkö jotain merkintää muovista.
Katso, näetkö jotain merkintää muovista.
Hei. Se on 1970-luvun pesutuvassa. Siellä oli myös suihku. Mutta se tekee siis saman työn kuin muovi? En näe missään kosteutta missä olen leikannut vähän.
Tomture61
Omatoimirakentaja
· Född i Luleå
· 6 198 viestiä
Tomture61
Omatoimirakentaja
- Född i Luleå
- 6 198 viestiä
Mielestäni se näyttää läpiasemisen suojalta.Z zana kader sanoi:
https://www.byggmax.se/kondensväv-bison-p6303013?gclid=EAIaIQobChMIp-D9-5Dm6wIVcSB7Ch3UmQaNEAQYAyABEgJLxfD_BwE
Ei kuitenkaan lasketa diffuusiotiiviiksi.
Minulla on tämä välipohjassani, 1,5 kerroksen talo.
Voiko tämä olla se vaihtoehto?
https://www.byggmax.se/säkerhetsväv...xf-lqlm_EmR5CEMxfbTRkYaAmkhEALw_wcB#267=33208
https://www.byggmax.se/säkerhetsväv...xf-lqlm_EmR5CEMxfbTRkYaAmkhEALw_wcB#267=33208
Tomture61
Omatoimirakentaja
· Född i Luleå
· 6 198 viestiä
Tomture61
Omatoimirakentaja
- Född i Luleå
- 6 198 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi