5 888 lukukertaa ·
14 vastausta
6k lukukertaa
14 vastausta
Onko ok maalata asfalevylle
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 8 054 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 8 054 viestiä
Aion vaihtaa ulkoverhouksen, joka on naulattu suoraan asfaboardiin. Paneeli on kiinnitetty 5 mm välein ja viimeisimmän maalauksen yhteydessä paneeli maalattiin paikoillaan, mikä johti maalia asfaboardiin.
nyt aion vaihtaa julkisivun värin ruskeasta mustaksi ja mietin, voinko maalata viivat, jotka ovat tänään olemassa joidenkin paneelilautojen välissä?
nyt aion vaihtaa julkisivun värin ruskeasta mustaksi ja mietin, voinko maalata viivat, jotka ovat tänään olemassa joidenkin paneelilautojen välissä?
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 8 054 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 8 054 viestiä
Ei ongelmaa maalata, valitse alkydi/öljypohjainen maali.D Derbyboy sanoi:Aion vaihtaa pystylaudoituksen, joka on naulattu suoraan asfaboardin päälle. Laudoitus on kiinnitetty 5 mm välein ja viimeisimmässä maalauksessa laudat maalattiin paikoillaan, mikä aiheutti maalia asfaboardiin.
nyt aion vaihtaa julkisivun värin ruskeasta mustaksi ja mietin, voinko maalata viivoja, jotka ovat nykyään muutamien lautapaneelien välissä?
Minulla oli aiemmin talo, jossa koko julkisivu oli maalattu asfaboardilla ja siinä oli listat, joten se näytti rimalautapaneelilta. Tämä oli 40 vuotta vanha kun ostin sen ja täysin virheetön.
Niin kauan kuin vain ruskeat raidat maalataan, se käy hyvin. Asfaboardi on diffuusioavoin ja sitä ei tulisi tiivistää maalilla, sillä sisään tunkeutuva kosteus voi kuivua vaikeasti. Erityisesti jos sisäpuolella on jonkinlainen diffuusiosulku.
Klikkaa tästä vastataksesi
