9 600 lukukertaa ·
42 vastausta
10k lukukertaa
42 vastausta
Onko normaalia asentaa ikkunalauta (graniittilevy) yksinkertaiselle kipsiseinälle (vain 1 kerros kipsiä)?
Alla väggar är lika dåliga, har fixat en del mollyplugg så jag vet hur det är byggt.., enkelgips...J jackolako sanoi:Förstår att det ligger i mitt undersökningsansvar, och jag påpekade det faktiskt redan under lägenhetsvisning. De visste ingenting så klart... Vet att jag kan klara av detta så det är inget större problem egentligen. MEN, är yrkesrivare, däremot ickesnickare... Vill veta, bygger man verkligen så här, eller skulle man kunna kalla detta för att fuskbygge? Skulle aldrig sätta upp tv:n på väggen t ex. Och tips på åtgärd tack
// Jack
Luulen, että tämä on oikea ratkaisu. Harmittaa, että täytyy korjata itse, mutta luultavasti helpompaa kuin kiistely.J jackolako sanoi:
Olettaisin, että tämä on osakehuoneisto. Samaan aikaan on hiukan epäilyttävää alkaa purkaa ulkoseiniä. Mikä talo se oikeastaan on?
Mitä tarkalleen tarkoittaa kortla?, onko se suunnilleen sitä mitä kuvailin vahvistuksena taustalla toisessa vastauksessa vai onko se jotain aivan muuta?tommib sanoi:
Suunnilleen. Kortlingit (tai kuten jotkut sanovat, kottlingit) ovat vaakasuoria koolauksia, jotka asennetaan pystysuorien väliin. Sitä käytetään vahvistamaan siellä, missä tiedetään ripustettavan jotain raskasta, tai vahvistamaan seinä-/lattiarakennetta sivusuunnassa. Sama vaikutus saavutetaan kiinnittämällä vaneri koolausten väliin.J jackolako sanoi:
Itse käytän OSB:tä kaiken kipsin takana. En voi ymmärtää, että on edes sallittua laittaa vain yksittäistä kipsilevyä. Se ei kestä mitään.
Pitäisi lukea: Näe! Kuten: "Ei, onko totta", tai: "Nää, ere sant"! Lopeta! Sinun ei todellakaan tarvitse tuhlata aikaasi, jos et edes yritä tulla ratkaisun kanssa... IPhone pilaa minun ironiaaniJ jackolako sanoi:
Peter2400 sanoi:
Yritin sanoa, että jos siinä on ruuvi, en näe missä ongelma onJ jackolako sanoi:
etkö voi vain kiinnittää uuden konsolin, joka kiinnittyy palkkiin?
Tällainen ehkä,

Samaa mieltä!tommib sanoi:
Molly-tulppa kestää jonkin verran, mutta ei ikkunalaudalle. Ajattele momenttia, joka syntyy, kun joku roikkuu siitä tai nojaa siihen.
Molly ei ole vahvempi kuin levy, johon se on kiinnitetty. Jos kyseessä olisi kaksinkertainen kipsilevy, niin ehkä, mutta ei koskaan yksinkertaisella kipsilevyllä. En kiinnittäisi molly-tulppaa myöskään kaksinkertaiseen kipsilevyyn.
Täysin samaa mieltä! Sitten olen aika lailla oikeilla jäljillä kuulostaa siltä. Kiitos vastauksestatommib sanoi:
Suunnilleen. Kortlingar (tai kuten jotkut sanovat, kottlingar) ovat vaakasuoria palkkeja, jotka laitetaan pystysuorien väliin. Niitä käytetään vahvistamaan kohtia, joissa tiedetään ripustettavan jotain raskasta, tai vahvistamaan seinä/lattia-rakennetta sivusuunnassa. Saavutetaan sama vaikutus laittamalla vaneria palkkien väliin.
Itse käytän OSB:ta kaiken kipsilevyn takana. En ymmärrä, että on edes sallittua laittaa pelkkä yksittäinen kipsilevy. Se ei kestä mitään.
Onko se sallittua?tommib sanoi:
Suunnilleen. Kortlingit (tai kuten jotkut sanovat, kottlingit) ovat vaakasuoria runkotolppia, joita asetetaan pystysuorien väliin. Niitä käytetään vahvistamaan paikkoja, joihin aiotaan ripustaa jotain raskasta, tai vahvistamaan seinä-/lattiarakennetta sivusuunnassa. Saman vaikutuksen saavuttaa asettamalla vaneria pystytolppien väliin.
Itse asennan OSB-levyä kipsilevyn taakse. En voi ymmärtää, että olisi sallittua käyttää vain yksinkertaista kipsilevyä. Se ei kestä mitään.
Talon omistaja
· Stockholm
· 588 viestiä