2 757 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Onko muovimatossa asbestia?
Hei,
Olen remontoimassa 70-luvun puolivälissä rakennettua asuntoa. Keittiön muovimatto on kiinnitetty jollain keltaisella liimalla. Tiedän, että mustassa liimassa voi esiintyä asbestikuituja, mutta tämä on betonia ja jotain keltaista liimaa, joka jää jäljelle maton irrottamisen jälkeen. Onko jollain tietoa, mitä tämä voisi olla? Voinko jatkaa purkua vai tarvitseekö koko juttu saneerata?
Olen remontoimassa 70-luvun puolivälissä rakennettua asuntoa. Keittiön muovimatto on kiinnitetty jollain keltaisella liimalla. Tiedän, että mustassa liimassa voi esiintyä asbestikuituja, mutta tämä on betonia ja jotain keltaista liimaa, joka jää jäljelle maton irrottamisen jälkeen. Onko jollain tietoa, mitä tämä voisi olla? Voinko jatkaa purkua vai tarvitseekö koko juttu saneerata?
Kuten sanottu, kuvat eivät oikeastaan anna mitään, mutta nyt olet jo melkein valmis työn kanssa ja pöly pitäisi kuitenkin käsitellä vaikka se ei olisi asbestia joka on terveydelle haitallista, joten aloita vain kosteapyyhintä.
Klikkaa tästä vastataksesi




