J
Minulla on hieman pysähdystä keittiöremontissa, koska en saa käsiini listoja. Olen ostanut samanlaista listaa panelialueelta ja listasta Tukholmassa, mutta se ei ole täysin samanlaista - ja Södra:n listoista alla olevat ovat hyvin samanlaisia kuin talon alkuperäislistat, ja tässä huoneessa on ovi alkuperäislistalla, ikkuna, joka on jo valmiina Södra:n listalla. Nyt puuttuu noin 20 m listoja (2 ovea, 1 ikkuna). Ennen kaikkea tarvitaan listoita 1 oveen, minulla on vähän, mutta ei niin paljon, että se riittäisi koko oveen - voidakseni edetä ja laatoittaa tiskin yläpuolella (sen pitäisi liittyä listoihin ja haluan tehdä sen siinä järjestyksessä, jotta siitä tulisi varmasti siisti).

Erilaisten sotkujen jälkeen sain nyt tietää, että se voi mahdollisesti tulla kotiin 2 viikon kuluttua, koska se oli tilaustavara Södra:lla (heillä ei siis ilmeisesti ollut sitä itse varastossa).

Nyt mietin, tietääkö joku, voiko tätä listaa löytyä varastossa jossain Tukholmassa tai Uppsalassa.

Lista mänty 21x115 mm allmoge (profiili M1) Kvistiä sisältävä 21x115 mm Laskeva 1140

ResizeImage.aspx

http://www2.sodra.com/sv/Sodra-Inte...-fals/Foder-furu-21x115-mm-allmoge-profil-M1/

J
Etelä näyttää olevan ongelmia toimittaa tätä, olen nyt odottanut 4 viikkoa... :(
Ensin Beijerillä, mutta he halusivat lisämaksun kuljetuksesta, jos halusin saada sen kotiin nopeammin kuin muutamassa viikossa. XXL tuo kotiin etelästä ilman toimituskuluja kerran viikossa, mutta silloin se on loppu varastosta etelässä tietenkin... :(

Sain juuri tietää, että Fredellsillä on samankaltainen, mutta MELKEIN sama profiili, mutta mitat 21x115 pitäisi olla samat... Heillä pitäisi olla varastossa, jos ymmärsin oikein.

Panel och list Tukholmassa oli samanlainen profiili, mutta 5mm kapeampi. Ostin nipun sellaisia, koska niitä on aina varastossa ja niitä on ollut heidän valikoimassaan 60-luvulta lähtien. Joten seuraava huoneessa käytän tätä listaa, jotta voin ostaa lisää sen mukaan kuin tarvitaan, sen sijaan että pitäisi olla oma varasto.

Ehkä joku pitää minua naurettavana 5mm:n takia. Minun tapauksessani olen sopeuttanut muutamia muita osia juuri leveyteen 115, joten esimerkiksi lista ikkunan alla, sauman komerossa jne. näyttävät täysin vääriltä 5 mm kapeammalla (juuri tässä 5 mm on merkittävä ja olin selvittänyt tämän ennen kuin ymmärsin, että verhoilu oli loppunut).

Joten tulevaisuuden "profiilinetsijöille", jotka löytävät tämän ketjun, on hyvä tietää, että rakennusketjut (K-rauta, Bauhaus, Beijer) eivät näytä varastoivan muuta kuin moderneja vakiolistoja, mutta Panel och list sekä Fredells näyttävät olevan parempia tässä...

S
Fredellsillä on oma höyläämö.

sinuslinus sanoi:
Fredellsillä on kai oma höyläämö.
Myös Bygg-Olella on oma höyläämö.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.