7 486 lukukertaa ·
18 vastausta
7k lukukertaa
18 vastausta
Onko Consteel rakennustarvikkeet vakavasti otettava yritys?
Kyllä, ne saapuivat muutamaa päivää myöhemmin ja tilaus oli täydellinen eikä laadusta ollut mitään valittamista. Olihan ne Veluxin tuotteita, joten valmistuksessa ei ollut mitään kysyttävää.M Mcom sanoi:
Sitten kun on kyse vastuukysymyksestä, voin vain sanoa, että aion päivittää täällä, kun olemme ratkaisseet kiistan. Tällä hetkellä olen kiistänyt osan laskusta vedoten vahingonkorvausvaateisiin viivästyksen vuoksi ja heidän vastauksensa on, että he aikovat haastaa minut petoksesta.
Ajattelin päivittää hieman tästä asiasta. Valitettavasti tämä on erittäin epäluotettava yritys, he kieltäytyvät käymästä konkreettista keskustelua tai edes kohtaamasta argumentteja, sen sijaan uhkaavat. Olen viimeisen kuukauden ajan yrittänyt käydä jonkinlaista keskustelua, mutta he eivät kykene ottamaan vastaan mitään argumentteja tai viittauksia kuluttajalainsäädäntöön. Consteel byggvaror ja myös Saver Bygg, jonka kanssa ilmeisesti olen nyt yhteydessä, pitävät uhkailua parhaana ratkaisuna.
Tämä on nyt ilmoitettu ARN:lle, ja Consteeliltä on edelleen uhka, että asia viedään oikeuteen. Toivon, että ARN ehtii tutkia asian ennen kuin he toteuttavat uhkauksensa. Jos olen ymmärtänyt oikein, ARN ei tee lausuntoa, jos asia on jo viety oikeuteen. Jos tilanne menee niin, että siitä tulee oikeusjuttu, minun on otettava yhteyttä oikeudelliseen neuvonantajaan keskustellakseni siitä, pitäisikö asiaa ajaa eteenpäin vai luovuttaa.
Tämä on nyt ilmoitettu ARN:lle, ja Consteeliltä on edelleen uhka, että asia viedään oikeuteen. Toivon, että ARN ehtii tutkia asian ennen kuin he toteuttavat uhkauksensa. Jos olen ymmärtänyt oikein, ARN ei tee lausuntoa, jos asia on jo viety oikeuteen. Jos tilanne menee niin, että siitä tulee oikeusjuttu, minun on otettava yhteyttä oikeudelliseen neuvonantajaan keskustellakseni siitä, pitäisikö asiaa ajaa eteenpäin vai luovuttaa.
Voi ei, ei ole mukavaa luettavaa.A Andreas Jonasson sanoi:Ajattelin, että päivitän tätä hieman, valitettavasti tämä on todella epäluotettava yritys, he kieltäytyvät käymästä konkreettisia keskusteluja ja edes vastaamasta argumentteihin, vaan uhkaavat sen sijaan. Olen viimeisen kuukauden aikana yrittänyt käydä jonkinlaista keskustelua, mutta he eivät voi ottaa huomioon mitään argumentteja ja viittauksia kuluttajalainsäädäntöön. Consteel byggvaror ja myös Saver Bygg, joiden kanssa ilmeisesti nyt kommunikoin, pitävät uhkauksia parhaana ratkaisuna.
Nyt tämä on ilmoitettu ARN:lle ja yhä on uhka, että Consteel vie sen oikeuteen, minun puolestani toivon, että ARN ehtii tutkia asiaa ennen kuin he toteuttavat uhkauksensa. Jos ymmärsin oikein, ARN ei tee lausuntoa, jos sitä on jo käsitelty oikeudessa. Jos käy niin, että me joudumme tilanteeseen, jossa asia todella menee oikeuteen, otan uudelleen yhteyttä oikeudelliseen neuvonantajaan neuvotellakseni, jatkaako asian käsittelyä vai luovuttaako.
Onneksi en itse ehtinyt tilata Consteelilta.
Toivottavasti asia ratkeaa mahdollisimman hyvin sinun kannaltasi.
Joka tapauksessa on hyvä, että tämä tulee julki, jotta useammat säästyvät joutumasta tähän tilanteeseen!
Jäsen
· Västra Götaland
· 28 viestiä
Hei, saan antaa vähän toisenlaista näkökulmaa, kun tilasin Saver/Consteelilta 2017 ja harkitsen itse asiassa tilaavani heiltä taas. Kesti, kuten kuvailette, erittäin kauan ja toimitusaikaa siirrettiin useita kertoja, mutta koska olin suuren remontin keskellä, jossa asensin vesikiertoisen lattialämmityksen melkein koko taloon ja tilasin lattian aikaisin, ehti lattia saapua juuri sopivasti, kun keittiön oli määrä tulla. Tilasin Kährs-tammilattian, ja tavarat olivat oikeita ja hinta oli alle sisäänostohinnan yrityksissä, joissa nikkarini-svogueri olisi saanut saman lattian.
Jos voitte odottaa, se voi olla silti rahan arvoista, mutta odottakaa tilaavanne ainakin kuusi kuukautta ennen kuin tarvitsette lattian. Mutta he saattavat olla tulleet vielä huonommiksi kuin ennen, kuka tietää 🙃
Edit: Yrityksen kotisivu näyttää olevan poissa käytöstä, joten vaikuttaa siltä että vältän heidän nykyisen palvelunsa testaamista 😅
Jos voitte odottaa, se voi olla silti rahan arvoista, mutta odottakaa tilaavanne ainakin kuusi kuukautta ennen kuin tarvitsette lattian. Mutta he saattavat olla tulleet vielä huonommiksi kuin ennen, kuka tietää 🙃
Edit: Yrityksen kotisivu näyttää olevan poissa käytöstä, joten vaikuttaa siltä että vältän heidän nykyisen palvelunsa testaamista 😅
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi