1 875 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Onko 0-3 mm rapaus liian karkea?
Hei,
Olen valitsemassa materiaalia kellariseinien sisäpuolen rappaukseen ja haluaisin välttää turhia työkaluja.
Siksi haluaisin tietää, onko kellään kuvaa tai voisiko joku kertoa, onko 0-3mm liian karkea (kosmeettisesti)? Haluamme sen olevan mahdollisimman sileä, mutta kuten sanottu, haluaisimme mielellään välttää lisäkierroksen hienommalla 0-1mm vaihtoehdolla.
Kiitos
Olen valitsemassa materiaalia kellariseinien sisäpuolen rappaukseen ja haluaisin välttää turhia työkaluja.
Siksi haluaisin tietää, onko kellään kuvaa tai voisiko joku kertoa, onko 0-3mm liian karkea (kosmeettisesti)? Haluamme sen olevan mahdollisimman sileä, mutta kuten sanottu, haluaisimme mielellään välttää lisäkierroksen hienommalla 0-1mm vaihtoehdolla.
Kiitos
Mitä karkeampi raekoko, sitä paksumpia kerroksia voit tehdä. Siksi käytetään hienojakoisimpia laasteja viimeistelevään ohueen pintatasoitteeseen. Onko 0-3 mm tarpeeksi sileä pinta, päätät itse, mutta se ei anna pintaa, joka on "niin sileä kuin mahdollista".
Se ei ole lainkaan sileä, sanoisin.
Meillä on paljon 0-1.5, enkä kutsuisi sitä suoranaisesti sileäksi. Puolivalossa voi selvästi nähdä sen rakenteen.
Parilla tekniikkahuoneen seinällä on vain peruslaasti 0-3, eikä niissä ole mitään vikaa, mutta ne antavat ehdottomasti enemmän luonnonkiven tuntua kuin sileä seinä (jopa muutaman metrin etäisyydeltä seinät eivät näytä sileiltä).
Meillä on paljon 0-1.5, enkä kutsuisi sitä suoranaisesti sileäksi. Puolivalossa voi selvästi nähdä sen rakenteen.
Parilla tekniikkahuoneen seinällä on vain peruslaasti 0-3, eikä niissä ole mitään vikaa, mutta ne antavat ehdottomasti enemmän luonnonkiven tuntua kuin sileä seinä (jopa muutaman metrin etäisyydeltä seinät eivät näytä sileiltä).
Kiitos! Viimeistely teräslastalla, mitä se oikeastaan tarkoittaa? Jokin kuvaileva linkki ehkä, en löydä paljon googlella
Veikkaukseni on, että käydään rappaus läpi teräslastalla yksinkertaisesti, noin 2 tunnin kuluttua, kun se on hieman kovettunut. Oikein? Miltä teräslasta näyttää?
Luettua jotain hienosta vaahtokumimaisesta kappaleesta filssinä.
Viimeistely vai filssaaminen? Mistä voin lukea lisää tästä, se on viidakko minulle
Luettua jotain hienosta vaahtokumimaisesta kappaleesta filssinä.
Viimeistely vai filssaaminen? Mistä voin lukea lisää tästä, se on viidakko minulle
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
