Fairlane
Hei,

Olen kuullut paljon hyvää Essve Duck footista, joten ajattelin käyttää sitä erilaisten asioiden kiinnittämiseen seinälle, jossa on kipsilevyä. Minulla on muun muassa televisio, joka pitää ripustaa. Se tulee osittain kiinni runkoon, mutta muutamat ruuvit menevät kipsiseinään.

Aloitin yksinkertaisemmalla työllä, peili, joka piti kiinnittää alaosasta. Peili roikkuu yläosasta, mutta se on peiliovi, ja kun sen avaa, peilin alaosa roikkuu hieman ulkona. Ajatus oli yksinkertaisesti vetää ruuvi kehyksen läpi ja sitten kipsiseinään.

Katselin videota:
ja tein juuri niin.
Ongelma on, että duck foot ei kiinnity kunnolla, vaan sen voi vetää ulos sentin verran ilman ongelmia.
Olenko tehnyt jotain väärin?
Voiko sen korjata (ajattelen, että painan olemassa olevan sisään ja otan uuden)?
Haluaisin tietää, miten tämä toimii kunnolla ennen kuin ripustan TV:n.

Fairlane
Päivitys:
Lähetin sähköpostia Essvelle ja kuvailin, miten olin tehnyt, ja ihmettelin, jos olin tehnyt jotakin väärin. He vastasivat, että olin tehnyt oikein, mutta heillä oli ollut joitakin laatikoita viallisten duck foots -osien kanssa, joten he ottivat laatikon takaisin ja toimittivat uuden. Todella hienosti käsitelty, nostan hattua Essvelle.
En ole vielä ehtinyt testata uutta laatikkoa.

• Tykkään
JanneJanne123
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.