1 339 lukukertaa ·
5 vastausta
1k lukukertaa
5 vastausta
Olisitteko sahanneet molemmat päät uusista paneelilaudoista?
Olen ostanut paljon lautoja, joista tulee uusi seinäpaneeli. Maalannut nämä ja aion sahata ne oikeaan pituuteen sekä saada niille tippakulma.
Mietin, olisitteko te sahannut suoran pään myös, jotta saisi sen imeväksi ja impregnoinut myös sen öljyllä?
Sehän tarkoittaa kaksinkertaisesti sahaamista, mutta ehkä se on sen arvoista?
Mietin, olisitteko te sahannut suoran pään myös, jotta saisi sen imeväksi ja impregnoinut myös sen öljyllä?
Sehän tarkoittaa kaksinkertaisesti sahaamista, mutta ehkä se on sen arvoista?
Talon omistaja
· Västernorrland
· 2 532 viestiä
Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Olen vain sahannut alas asti.
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 051 viestiä
Olen enemmän hienopuuseppä kuin rakennusalan, joten leikkaan molemmista päistä. Näin voi poistaa mahdolliset kuivumishalkeamat. Jiiri-/katkaisusaha ja tukeva penkki ovat hyvä apu.
Mutta voi ihmetellä, miksi maalaat ensin ja leikkaat sitten? Sinun on kuitenkin tuotava suti esiin vielä kerran.
Protte
Mutta voi ihmetellä, miksi maalaat ensin ja leikkaat sitten? Sinun on kuitenkin tuotava suti esiin vielä kerran.
Protte
(luin väärin)
Huonosti suunniteltu. Ostettu kotiin, maalasin kaksi kerrosta sisällä. Sitten suunnittelin likimääräiset lopulliset mitat mutta on riski, että joudun leikkaamaan vielä kerran, kun kaikki paneelit ovat paikallaan saadakseni sen suoraksi. Sitten kyllästää, se saa riittää kesään asti. (en maskinhall)
Huonosti suunniteltu. Ostettu kotiin, maalasin kaksi kerrosta sisällä. Sitten suunnittelin likimääräiset lopulliset mitat mutta on riski, että joudun leikkaamaan vielä kerran, kun kaikki paneelit ovat paikallaan saadakseni sen suoraksi. Sitten kyllästää, se saa riittää kesään asti. (en maskinhall)
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi