567 lukukertaa ·
2 vastausta
567 lukukertaa
2 vastausta
Oleskeluhuoneen kunnostus
Hei
Meillä on kellarissa gillestuga vuodelta 64. Mietin sen kunnostamista niin, että siitä tulisi kotitoimisto ja oleskelutila lapsille. Ei nukkumiseen. Sinne tulee vähän pelikamoja ja televisio ja muutama huonekalu.
Emme ole havainneet kosteutta seinissä/lattiassa tai haistaneet kostean hajua.
Pitäisikö meidän jättää se sellaiseksi vai tarvitseeko meidän tehdä jotain?
Olemme poistaneet seinästä yhden paneelin nähdäksemme mitä sen takana on. Taloa ei ole salaojitettu rakentamisen jälkeen, uskoaksemme.
Oletamme, että paneeli auttaa pitämään huoneen jokseenkin lämpimänä. Kysymys kuuluu, tekeekö me hallaa poistamalla sen.
Miten itse tekisitte?
Meillä on kellarissa gillestuga vuodelta 64. Mietin sen kunnostamista niin, että siitä tulisi kotitoimisto ja oleskelutila lapsille. Ei nukkumiseen. Sinne tulee vähän pelikamoja ja televisio ja muutama huonekalu.
Emme ole havainneet kosteutta seinissä/lattiassa tai haistaneet kostean hajua.
Pitäisikö meidän jättää se sellaiseksi vai tarvitseeko meidän tehdä jotain?
Olemme poistaneet seinästä yhden paneelin nähdäksemme mitä sen takana on. Taloa ei ole salaojitettu rakentamisen jälkeen, uskoaksemme.
Oletamme, että paneeli auttaa pitämään huoneen jokseenkin lämpimänä. Kysymys kuuluu, tekeekö me hallaa poistamalla sen.
Miten itse tekisitte?
Klikkaa tästä vastataksesi



