Pienessä laajennuksessa, jota teen, asennetaan pian harvalauta kattoon. Minulla on käytettävissä nippu ylijääneitä 22x95-boordeja vanhasta talon paneelista, jos haluan. Näissä on hyvä puutavara, mutta ne ovat punaiseksi maalattuja toiselta puolelta. Se ei tietenkään näy, jos käytän niitä harvalautana. Olenko kitsas jollain tapaa, jos käytän näitä harvalautana?

Se kuulostaa erinomaiselta idealta!

Hyvä käyttää sitä, mitä on jäljellä 👍

Halkaa ne pituussuunnassa niin sinulla on kaksinkertainen määrä ;)

Jonatan79 sanoi:
Klyv dom på längden så har du dubbelt så många ;)
HiScore ! Tässä näet vieläkin säästäväisemmän ;)

Mutta 95 mm pitkittäin halkaiseminen voi olla liian kapeaa, riippuen siitä mitä aiot kiinnittää.
Muista, että joissakin kattopaneeleissa ei voi ruuvata aivan reunaan, vaan hieman sisemmälle. Tämä tarkoittaa, että 2 vierekkäisen paneelin ruuvien väli voi olla ehkä 40-50 mm.
Jos olet katkaissut ristimitan 47 mm:iin, ruuvi osuu ristimitan reunaan tai pahimmassa tapauksessa sen ulkopuolelle. :(

• Tykkään
shomakie
  • Laddar…
Vaikka en olekaan smålantilainen :) Jos aiot ruuvata kipsiä kattoon, se voi olla vaikeaa, panelikatto voi toimia ampumalla kiinni.

Minulla on paneeli, joten se on okei. Mutta minulla on noin 300 metriä, jotka ovat valmiina, sekä vähintään yhtä paljon 22x145. Luulen, että jätän halkaisemisen väliin. 😀 Kiitos vastauksista!

• Tykkään
Jonatan79
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.