Hei!
Olen laajentamassa taloani noin 4,5 m 1,5 kerroksella. Yläkerrassa ylhäällä harjan kohdalla olen tehnyt matalasti kaltevan katon terassiksi. Olen nyt miettinyt nurmikon asentamista sinne. Ehkä hieman kaukaa haettua, mutta se olisi mielestäni aika siistiä. Mietin nyt, mitä vaaditaan painojen, veden ja kosteuden suhteen, onko jollain ehdotuksia?
 
Hei! Miten projekti sujui? Mietin itse nurmikon laajentamista, joka päättyy rinteeseen. Sen sijaan että täyttäisin, haluan rakentaa terassin ja laittaa siihen nurmikkoa. Täytyy varmaan laittaa myös seinät suojaksi kylmyydeltä. Ja sitten saakin melkein maakellarin kaupan päälle. Onhan se talven kylmyys, salaojitus ja tarpeeksi paljon maata, jotta ei tarvitse Kastella joka päivä, joka on tärkeää pitää mielessä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.