Hei!
Olen laajentamassa taloani noin 4,5 m 1,5 kerroksella. Yläkerrassa ylhäällä harjan kohdalla olen tehnyt matalasti kaltevan katon terassiksi. Olen nyt miettinyt nurmikon asentamista sinne. Ehkä hieman kaukaa haettua, mutta se olisi mielestäni aika siistiä. Mietin nyt, mitä vaaditaan painojen, veden ja kosteuden suhteen, onko jollain ehdotuksia?