Hei,

Kun asensimme sisäovemme muutama viikko sitten, ei ollut tarkoitus, että parkettilattia menisi karmien alle, nyt haluamme korjata tämän. Tässä tapauksessa parkettilattia on 15 mm paksu, joten se tarkoittaa, että karmit täytyy nostaa vähintään 15 mm.

Tällä hetkellä karmit on kiinnitetty karmiruuvilla, ja haluamme jatkaa näin, mutta kysymys on kuitenkin, tuleeko nykyisten reikien kanssa ongelmia? Pitäisikö ne täyttää jollakin ensin? Ne ovat kiinni puutolpissa.
 
L
Nostamalla noin 15 mm on todennäköistä, että voi käyttää samoja reikiä karmissa, mutta siihen tulee uusi kiinnitys koolauksiin, karmin ruuvissa on ranskalainen kierre, se on noin 8 mm ja asettuu vanhan yläpuolelle, luulen että se toimii hyvin, mikä voi olla tärkeää on, että kun ruuvi asetetaan karmiin ja käännetään kiinni koolaukseen, irtonaisen osan pitäisi mennä suoraan karmin kierteisiin.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.