Hei,
Kun asensimme sisäovemme muutama viikko sitten, ei ollut tarkoitus, että parkettilattia menisi karmien alle, nyt haluamme korjata tämän. Tässä tapauksessa parkettilattia on 15 mm paksu, joten se tarkoittaa, että karmit täytyy nostaa vähintään 15 mm.
Tällä hetkellä karmit on kiinnitetty karmiruuvilla, ja haluamme jatkaa näin, mutta kysymys on kuitenkin, tuleeko nykyisten reikien kanssa ongelmia? Pitäisikö ne täyttää jollakin ensin? Ne ovat kiinni puutolpissa.