1 942 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Nostaa kattoristikko ja raakaponttilevyt nosturilla?
Aion ostaa kattoristikot ja välipohjan ja saada ne nostettua toimittajan toimesta nosturilla.
Olisi hyvä, jos he pitäisivät ristikoita samalla kun kiinnitämme ne.
Haluaisin myös, että raakaponttilevyt nostettaisiin samalla kertaa, mutta minun on vaikeaa miettiä, miten tämä tapahtuisi järjestyksellisesti/käytännössä.
Onko kukaan tehnyt tätä ja voisi kertoa, miten teitten sen?
Voivatko he asettaa levyt ala- tai välipohjalle? Tasaisesti jaettuna siis? Jos ehtii purkaa pakkauksen ja laittaa ne valmiiksi, kun nosturiauto odottaa...
Vähän voi ehkä laittaa rakennustelineelle, mutta kai siinäkin on raja, kuinka paljon se kestää.
Olisi hyvä, jos he pitäisivät ristikoita samalla kun kiinnitämme ne.
Haluaisin myös, että raakaponttilevyt nostettaisiin samalla kertaa, mutta minun on vaikeaa miettiä, miten tämä tapahtuisi järjestyksellisesti/käytännössä.
Onko kukaan tehnyt tätä ja voisi kertoa, miten teitten sen?
Voivatko he asettaa levyt ala- tai välipohjalle? Tasaisesti jaettuna siis? Jos ehtii purkaa pakkauksen ja laittaa ne valmiiksi, kun nosturiauto odottaa...
Vähän voi ehkä laittaa rakennustelineelle, mutta kai siinäkin on raja, kuinka paljon se kestää.
Olisi pitänyt lisätä tieto, että aion (kuten tapaan) nikkaroida telineen itse puusta. Ei siis Haki
.
Mutta hyvä saada vähän vinkkejä siitä, miten yleensä tehdään, se oli mitä halusin. Kiitos siitä!
Täytynee tehdä yhdistelmä yllä olevista, levittää niitä yksinkertaisesti...
Mutta hyvä saada vähän vinkkejä siitä, miten yleensä tehdään, se oli mitä halusin. Kiitos siitä!
Täytynee tehdä yhdistelmä yllä olevista, levittää niitä yksinkertaisesti...
Klikkaa tästä vastataksesi