4 257 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
Nopeuttaja sementille
On olemassa jokin kovetin, jota voi sekoittaa sementtiin, jotta se kovettuu nopeammin. Mikä sen nimi on ja mistä sitä saa?
puhuin erittäin mukavan kaverin kanssa Combimix:stä siitä. hän kehotti voimakkaasti yksityishenkilöitä olemaan tekemättä sitä, koska lisäaineen sekoittaminen täytyy tehdä erittäin huolellisesti. jos sen tekee väärin, koko sementtiseos menee hukkaan.
ehkä tämä koskee vain heidän tuotteitaan.
minä tarvitsin itse jotain, joka kirkastui nopeammin. käytin flytspackel combimix 780:a, koska halusin "vain" täyttää tyhjiön kiinni valutettujen naulakiinnikkeiden jälkeen laatassa...
ehkä tämä koskee vain heidän tuotteitaan.
minä tarvitsin itse jotain, joka kirkastui nopeammin. käytin flytspackel combimix 780:a, koska halusin "vain" täyttää tyhjiön kiinni valutettujen naulakiinnikkeiden jälkeen laatassa...
Se on vain vanhan viemäriputken korjaamista, joten tarvitaan vain minimaalinen määrä sementtiä. Ilman pika-ainetta emme voi käyttää wc:tä vuorokauteen ja se ei toimi...
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 228 viestiä
Sikalla on useita tuotteita, joita mm. putkimiehet käyttävät nopeaan tiivistykseen. Luulen, että etsimäsi tuote on Sika-3.
Klikkaa tästä vastataksesi