Olen ostanut vuonna 74 rakennetun kerrostalon. Tarkastuksessa havaittiin kosteutta eristyksessä lattian alla takkahuoneessa. Saimme tingittyä talon hinnasta melkoisesti tämän takia ja meille on suositeltu asentamaan Nivell-järjestelmä puukarmien sijaan, jotka ovat nyt suoraan laatan päällä.

Kysymykseni ovat:
1. Onko Nivell-järjestelmä paras vaihtoehto vai riittääkö ikääntymistä kestävä muovi laatan päälle ja sitten styrox+lastulevy (eli kelluva lattia)?
2. Miten olisi laittaa platonmatto laatan päälle ja sitten styrox+lastulevy ja käyttää tuuletettuja listoja?
3. Miten nämä vaihtoehdot eroavat toisistaan hinnaltaan?

Kiitos etukäteen!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.