Ajattelin aloittaa kipsilevyn asentamisen tänään puretulle vierasvessalle, mutta haluaisin palautetta suunnitellusta toimintatavastani, jotta se ei aiheuttaisi mitään isoja ongelmia.
Ajatuksena on liimata PL 400:lla (betoni) alareuna ja ruuvata yläosa raakaponttiin kipsilevyn yläosasta, onko se kunnossa? (Ajattelin materiaalien välistä liikettä)
Sitten minun on luultavasti jaettava levy etuseinälle, jotta saan sen sisään, teenkö sen parhaiten 50 cm korkealla palalla alhaalta?