Hei!
aion purkaa vanhan ulkoseinän meidän laajennukseen, mutta olen kohdannut pienen ongelman...

välipohja ei ole yhdistetty kattotuoleihin kuten uudessa rakennuksessa, talo on rakennettu noin vuonna -39 seisovista laudoista ja siinä on rikkonainen katto, joten kattotuolit lepäävät suoraan seisovien lankkujen päällä joitakin metrejä välipohjan yläpuolella. Tämä tarkoittaa, että minun on leikattava reikä seinään ilman, että voin tukea itse kattotuoleja, vain välipohjaa, ymmärrättekö mitä tarkoitan???

katso kuvia niin ehkä ymmärrätte.

välipohja on kiinni ulkoseinässä, seisovissa laudoissa, ajatus on sahata juuri "kantojänteen" alapuolelta ja sijoittaa HEA 200 palkki sinne, mutta miten?? kun en voi tukea ulkoseinää...

476201092017Afbfc.jpg

tässä on talo suurin piirtein, se ei näytä kunnolla, että kattotuolit ovat muutaman metrin päässä välipohjasta...

506201093358Ac9fd.jpg

toivottavasti jollakulla on nerokas ratkaisu tai vinkkejä...

mitä mieltä olette siitä, että laitetaan "bärlina" ulkopuolelle ja pultataan se ulkoseinään, sisäpuolisen "bärlina" kohdalla tai hiukan sen yläpuolelle.
sitten tuetaan välipohja....
voisiko se olla ratkaisu???

sitten olen puhunut kirvesmiehen kanssa hänellä oli suurin piirtein sama idea kuin mitä kirjoitin aiemmin... joten sitten tehdään niin...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.