5 385 lukukertaa ·
11 vastausta
5k lukukertaa
11 vastausta
Naulat menevät rikki???
Hei. Tarvitsisin vähän vinkkejä. Minulla on pieniä ongelmia parketin kanssa, joka hengittää kun astuu sen päälle, ja se on juuri terassinoven kohdalla. Siellä oli pieni lista, jonka poistin ja ostin uuden. Ongelma oli, että lista oli vain naulattu kynnykseen ilman että parkettia oli säädetty aikaisemmin. Ajattelin painaa parkettia alas painolla ja sitten naulata listan kiinni. Mutta nyt hauska osuus, en voi naulata listaa, kaikki naulat katkeavat. Kun katson kynnystä, se näyttää olevan muovista tehty, se tuntuu siltä ainakin, mutta kaikki naulat katkeavat ja mietin, onko olemassa nauloja muoville tai voisitteko antaa minulle vinkkejä, jotta voin korjata tämän? En tiedä mitä tehdä. Se, mitä luulin saavani korjattua 30 minuutissa, tuntuu nyt mahdottomalta korjata itselleni. Olen jumissa. Kiitollinen kaikista vastauksista ja vinkeistä.
Se saattaa ehkä toimia, jos poraa etukäteen ja käyttää listaskruv.
Naulat taipuvat ja thomas33 se ei ole lista, joka on ongelma vaan kynnys, se on todella kova. Käytän tavallista vasaraa. Olisiko parempi käyttää naulapistoolia? Ostamani naulat ovat pieniä, noin 3 cm pitkiä. Isommat ja pidemmät naulat eivät mahdu.
Moderator
· Stockholm
· 57 831 viestiä
Lanka siirretty "Hantverkare"
Moderator
· Stockholm
· 57 831 viestiä
Jos oletamme, että kynnys on "naulattavasta" materiaalista, ei teräksestä tai vastaavasta. Silloin naulapyssy toimii paremmin kuin vasara. Mutta harkitsisin liimaamista, esim. PL400:lla.
Voit painaa vähän liimaa kynnysreiässä, vaikka se olisi pieni, niin naula pitää varmasti kiinni. Käytä sitä mitä sinulla on kotona.celox sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi