Ostimme kalliimman vaihtoehdon, SENCO 50-90 mm naulaimen, 8000:lla mukaan lukien kompressori. Se on ollut kullan arvoinen. Se on toiminut erittäin hyvin. Ainoa ongelma on ollut, että se on lepäänyt hieman, jos on ollut pakkasasteita.

Myöhemmin ostimme niittipistoolin ja listapistoolin Harald Nyborgista, kolme pistoolia alle tuhannella kruunulla, ja ne ovat myös toimineet melko hyvin. Ne tarvitsevat joskus hieman lisää voitelua toimiakseen hyvin. Mutta ne ovat ehdottomasti hintansa arvoisia.

Ainoa, mitä voisin vinkata, on naulaimen paino; meidän SENCO on suhteellisen kevyt verrattuna halvempiin vaihtoehtoihin, mutta se on silti ERITTÄIN raskas.
 
Minulla on myös SENCO ja PASLODE. Ammattikoneita, jotka toimivat erinomaisesti, vaikka ovatkin hieman painavia. Mutta ne vahvistavat käsivarsilihaksia ;). Olen ostanut nämä konkurssihuutokaupoista 400 - 600:-. Yleensä ei ole mitään vaaraa ostaa näitä. Ne ovat käytännössä kulumattomia, jos antaa niille silloin tällöin tipan öljyä.
 
Ne BT ja Nyborg vaikuttaa olevan hieman heikko teräs piikissä, joka iskee naulaan mielestäni... mutta kotirakentajille se varmaan toimii...
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.