Ostimme kalliimman vaihtoehdon, SENCO 50-90 mm naulaimen, 8000:lla mukaan lukien kompressori. Se on ollut kullan arvoinen. Se on toiminut erittäin hyvin. Ainoa ongelma on ollut, että se on lepäänyt hieman, jos on ollut pakkasasteita.
Myöhemmin ostimme niittipistoolin ja listapistoolin Harald Nyborgista, kolme pistoolia alle tuhannella kruunulla, ja ne ovat myös toimineet melko hyvin. Ne tarvitsevat joskus hieman lisää voitelua toimiakseen hyvin. Mutta ne ovat ehdottomasti hintansa arvoisia.
Ainoa, mitä voisin vinkata, on naulaimen paino; meidän SENCO on suhteellisen kevyt verrattuna halvempiin vaihtoehtoihin, mutta se on silti ERITTÄIN raskas.