Hei,

Minulla on vanhoja seiniä, jotka on tehty jonkinlaisesta pehmeästä betonista (asunto rakennettiin 40-luvulla). Olen kiinnittämässä listoja naulatulpilla mutta se ei mene kovin hyvin. Naula ja muovinen pää jäävät ulos 3mm listasta. Pitäisikö sen näyttää siltä? Ei vaikuta, kuinka kovaa lyön vasaralla, ne eivät mene enempää sisään. Mitä vaihtoehtoja minulla on?

Kiitos,

Lisa

Minulle kävi samoin eräässä asunnossa, lopulta korvasin spikipluggen tavallisella plugilla ja puuruuvi... pieni klikkipaikkaus. ja viimeinen maalikerros listaan myöhemmin. Maskasin noin 1-2 mm listalle ja maalasin iloisesti, ei maaliraitoja lattialla... Sitä millimetriä ei koskaan huomaa myöhemmin... kun jäljellä on vain viimeinen maalauskerros...

Pora syvemmälle? Jos se on pehmeää betong, kun listaan käytän niitä nauloja, joihin Stefan linkittää. Tapaavat pitää paremmin kuin spikplugg.

Kiitos vastauksistanne.d^_^b

Olen vähän pelokas käyttää nauloja, koska seinä on todella pehmeä. Ajattelen, että ne eivät kiinnity tarpeeksi hyvin. Lattia on myös vähän epätasainen nurkissa, joten minun täytyy painaa listaa siellä, jotta se tulee lattiaan asti.

Tuntuu myös, että on paljon helpompaa vahingoittaa sokkeleita, jos isken niihin vasaralla.

Onko olemassa muita ruuveja, joita voitte suositella? Ehkä voin käyttää ruuveja vain nurkissa.

Mitä mieltä olette?

/Lisa

Käytimme samaa tyyppisiä nauloja, joita Stefan N ehdottaa, kun remontoimme asuntoamme ja se toimi aivan loistavasti. Minulla oli samat epäilykset kuin teillä, mutta appiukko, joka on kirvesmies, vakuutti minut siitä, että se toimisi, joten annoin periksi ja se toimi :)

Milkshaken
Jos olet epävarma siitä, että se kestää huokoisilla materiaaleilla, niin yleensä lyön hitaammin, sekunnin välein lyömisen sijaan lyön joka toinen sekunti,,, se vähentää reiän sisällä syntyviä värinöitä. kokeile.

Fritzki: voit ottaa viimeisen lyönnin talttapäällä tai ajotaltalla... pistepuikko voi toimia myös, mutta on riski liukua pois...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.