Voiko joku selittää, miksi juuri asentamani lattia narisee? Pinta alapuolella on tasainen ja olen käyttänyt sekä tarkofoam että höyrysulkua. Olen sitten naulannut lattialistat täysin lattian kanteen kiinni ilman minkäänlaista väliä. En tiedä, miksi se narisee. Toivottavasti joku voi auttaa minua.

onko se lastulevy tai itse lattia? ja onko se puulattia vai laminaattilattia? narinaa vapaasti, natinaa vapaasti kaikkialla ennen kuin laitoit lattian? täysin varma?

zsimpey sanoi:
onko se lastulevy vai itse lattia? ja onko se puulattia vai laminaattilattia? narinaton, narinaton kaikkialla ennen kuin asetit lattian? täysin varma?
Se on asennettu betonilattialle, puu click lattia. Se narisee vain reunoilla. Jos listan poistaa, se ei näytä narisevan.

totta kai. siksi höyrynsulku. missasin sen. joten se narisee vain seiniä vasten? sekä lyhyt- että pitkäkylki? jos se on lyhyt puoli, et ehkä ole napsauttanut kunnolla kiinni, eikä se ole täysin paikallaan, ja siksi narisee. muuten minulla on valitettavasti vähän enemmän ideoita.

Mikä on sinulla lattian ja seinän välinen etäisyys (oletan, että kyseessä on kelluva lattia)?

Minulla on noin 2 cm

oi mitä jalkalistoja aiot hankkia?

Olemme keksineet mikä se oli. Listan sivulle, joka asennetaan lattiaa vasten, oli valunut vähän maalia ja se oli se mikä hankaantui ja äänsi. Vain poista listat ja hio pois maali.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.