1 051 lukukertaa ·
5 vastausta
1k lukukertaa
5 vastausta
Näkösuoja pressulla?
Hei kaikki!
(Ehkä tämä on väärässä ketjussa, pahoittelut siinä tapauksessa)
Minulla on autotallipaikka, jossa on noin 10 paikkaa, kaikilla on omat ovensa. Mutta paikkojen välissä on vain aitaa palkkien välillä. Olen ajatellut laittaa halvan pressun naapureita vastaan.
Mikä on kätevin tapa kiinnittää tämä? Liimaa palkkeihin ja sitten paina pressu paikalleen? Vai naulata? Jos voin liimata, mikä liima? Tai riittääkö silikoni?
Kiitollinen kaikista vastauksista!
Minulla on siellä muutamia työkaluja ja olen nähnyt, että siellä on ollut murto, koska aita on leikattu auki kaikkien paikkojen välillä.
terv.
(Ehkä tämä on väärässä ketjussa, pahoittelut siinä tapauksessa)
Minulla on autotallipaikka, jossa on noin 10 paikkaa, kaikilla on omat ovensa. Mutta paikkojen välissä on vain aitaa palkkien välillä. Olen ajatellut laittaa halvan pressun naapureita vastaan.
Mikä on kätevin tapa kiinnittää tämä? Liimaa palkkeihin ja sitten paina pressu paikalleen? Vai naulata? Jos voin liimata, mikä liima? Tai riittääkö silikoni?
Kiitollinen kaikista vastauksista!
Minulla on siellä muutamia työkaluja ja olen nähnyt, että siellä on ollut murto, koska aita on leikattu auki kaikkien paikkojen välillä.
terv.
Tavalliset nippusiteet aidassa ja ruuvi prikalla tukipuihinG ganooo sanoi:Hei kaikki!
(Ehkä tämä on väärässä ketjussa, pahoittelen jos niin on)
Minulla on autotallipaikka, jossa on noin 10 paikkaa, kaikilla omat ovet. Mutta paikkojen välillä on vain aidat tukipuiden välissä. Ajattelin laittaa jonkin edullisen pressun naapurien suuntaan.
Mikä on kätevin tapa kiinnittää tämä? Liimaa tukipuihin ja sitten painaa sinne pressu? Vai naulata? Jos voin liimata, mikä liima? Tai riittääkö silikoni?
Kiitän kaikista vastauksista!
Aion pitää siellä hieman työkaluja ja olen huomannut, että siellä on murtauduttu ennenkin, sillä aidat on leikattu auki kaikkien paikkojen välillä.
terveisin
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 083 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 083 viestiä
Eikö ole suuri riski, että mahdolliset varkaat luulevat, että kun joku piilottaa mitä siellä on, se tarkoittaa, että siellä on jotain arvokasta?G ganooo sanoi:
Helpoin tapa on luultavasti puristaa kiinni laudoilla, jotka ruuvataan jokaiseen sääntöön, vaikka halpa pressu menee rikki. Valitse joko kalliimpia pressuja tai jokin muu ratkaisu, esimerkiksi työkalujen piilottaminen. Kasa "roskaa" muutamien tyhjien laatikoiden ja muutaman tyhjän kanisterin kanssa piilottaa suurimman osan.
Klikkaa tästä vastataksesi