Hei kaikki!
(Ehkä tämä on väärässä ketjussa, pahoittelut siinä tapauksessa)

Minulla on autotallipaikka, jossa on noin 10 paikkaa, kaikilla on omat ovensa. Mutta paikkojen välissä on vain aitaa palkkien välillä. Olen ajatellut laittaa halvan pressun naapureita vastaan.

Mikä on kätevin tapa kiinnittää tämä? Liimaa palkkeihin ja sitten paina pressu paikalleen? Vai naulata? Jos voin liimata, mikä liima? Tai riittääkö silikoni?

Kiitollinen kaikista vastauksista!

Minulla on siellä muutamia työkaluja ja olen nähnyt, että siellä on ollut murto, koska aita on leikattu auki kaikkien paikkojen välillä.

terv.

G ganooo sanoi:
Hei kaikki!
(Ehkä tämä on väärässä ketjussa, pahoittelen jos niin on)

Minulla on autotallipaikka, jossa on noin 10 paikkaa, kaikilla omat ovet. Mutta paikkojen välillä on vain aidat tukipuiden välissä. Ajattelin laittaa jonkin edullisen pressun naapurien suuntaan.

Mikä on kätevin tapa kiinnittää tämä? Liimaa tukipuihin ja sitten painaa sinne pressu? Vai naulata? Jos voin liimata, mikä liima? Tai riittääkö silikoni?

Kiitän kaikista vastauksista!

Aion pitää siellä hieman työkaluja ja olen huomannut, että siellä on murtauduttu ennenkin, sillä aidat on leikattu auki kaikkien paikkojen välillä.

terveisin
Tavalliset nippusiteet aidassa ja ruuvi prikalla tukipuihin

BirgitS
G ganooo sanoi:
Aion pitää siellä joitain työkaluja ja olen huomannut, että siellä on ollut murtoja ennen, koska aita on ollut leikattu auki kaikkien paikkojen välillä, kuten olen nähnyt.
Eikö ole suuri riski, että mahdolliset varkaat luulevat, että kun joku piilottaa mitä siellä on, se tarkoittaa, että siellä on jotain arvokasta?

• Tykkään
whak
  • Laddar…
Tarkoitatko, että pressun pitäisi olla naapurikiinteistöä vasten ja pysyvään käyttöön? Siinä tapauksessa naapurikiinteistö voi vastustaa.

yonna yonna sanoi:
Tarkoitatko, että pressun pitäisi olla naapurikiinteistön suuntaan ja pysyvässä käytössä? Siinä tapauksessa naapurikiinteistöllä voi olla vastalause.
Naapurikiinteistö? Kuulostaa enemmän yhteiseltä autotalliriviltä, jossa TS haluaa rajoitusverhon viereisille paikoille.

Helpoin tapa on luultavasti puristaa kiinni laudoilla, jotka ruuvataan jokaiseen sääntöön, vaikka halpa pressu menee rikki. Valitse joko kalliimpia pressuja tai jokin muu ratkaisu, esimerkiksi työkalujen piilottaminen. Kasa "roskaa" muutamien tyhjien laatikoiden ja muutaman tyhjän kanisterin kanssa piilottaa suurimman osan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.