Tilanne
Keskustelu on suljettu.
4integration jocke4u sanoi:
Undrar om TS har varit i Corona-karantän för länge och upplever tristess och avsaknad av debatt :)
Tarkoitatko, että viestisi on hyvä vastaus henkilölle, joka on tai oli huolissaan asbestista?
Vai onko vastauksesi tarkoitus olla ironinen TS:ää kohtaan?

Jos poistaisimme kaiken, mikä ei liity kysymykseen, ja epäasialliset muut vastaukset, saisimme mielenkiintoisen keskusteluketjun siitä, kuinka vaarallista asbesti on purkamisen yhteydessä niille, jotka ovat kauempana. Nyt ketjussa näkyy vain joukko turhia viestejä, jotka eivät tuo mitään lisäarvoa.

• Tykkään
AnniB
  • Laddar…
Igen Igen sanoi:
Raportoin myös, tietysti. Kummallista, että se sai pysyä täällä näin kauan oikeasti.
18 sivua nyt, se on paljon.
Ei odota nyt tässä! Sinä olit, joka hyökkäsi minua vastaan ensin, kutsuit minua seuraavilla asioilla: halveksiva teini, wt, toivottavasti ei vanhempi.

SITÄPAITSI sinusta pitää tehdä huoli-ilmoitus minusta. Puhu henkilökohtaisesta hyökkäyksestä.

En ole millään tavalla houkutellut hyökkäämään tai trollannut, mutta en vain voinut olla painamatta takaisin, kun käyttäydyt noin huonosti ja sitten jätät maalin täysin auki lyöntiä varten, oma vikasi. Tulet myös saamaan ilmoituksen adminille henkilökohtaisesta hyökkäyksestä.

• Tykkään
Kalbygge
  • Laddar…
K Kalbygge sanoi:
Tarkoitatko, että viestisi on hyvä vastaus henkilölle, joka on tai oli huolissaan asbestista?

Jos puhdistaisimme pois kaiken, joka ei liity kysymykseen, ja epäasialliset muut vastaukset, saisimme mielenkiintoisen keskustelun asbestin vaarallisuudesta purkutyömailla niille, jotka ovat kauempana. Nyt näemme vain viestiketjun, jossa on paljon turhia viestejä, jotka eivät tuo mitään lisäarvoa.
Jos olisimme puhdistaneet kaiken tarpeettoman pois sen jälkeen kun oikea vastaus on annettu, viestiketju olisi ollut neljän viestin pituinen. Jos luet ketjun alusta, on melko ilmeistä, miksi se ei etene, eikä syy ole Staffan tai Jocke.

• Tykkään
Boogiepack ja 3 muuta
  • Laddar…
K Kalbygge sanoi:

Jos poistaisimme kaiken, mikä ei liity kysymykseen, ja epäasialliset muut vastaukset, saisimme mielenkiintoisen ketjun asbestin vaarallisuudesta purkutöissä niille, jotka ovat hieman kauempana. Nyt näkee vain ketjun täynnä paskaviestejä, jotka eivät tuo mitään lisäarvoa.
Juuri niin - sulje ketju! Luulen, että olennaiset asiat ovat tulleet esille ketjussa.

• Tykkään
Kalbygge
  • Laddar…
Ramnemark Ramnemark sanoi:
Jos olisimme poistaneet kaiken tarpeettoman sen jälkeen, kun oikea vastaus on annettu, olisi keskustelu ollut 4 viestiä pitkä. Jos luet keskustelun alusta asti, on melko selvää, miksi keskustelu ei etene, eikä se johdu Staffanista tai Jockesta
Tasan - sulje keskustelu! Luulen, että tärkeä on tullut esille keskustelussa
Kyllä se on tullut esille. On tullut paljon hyviä vastauksia.

• Tykkään
Kalbygge ja 1 muu
  • Laddar…
G greenhouse sanoi:
Ja det har det gjort. Det har kommit många bra svar.
Täydellistä! Huomenna on perjantai ja viikonloppu! Aurinko näyttää paistavan monissa paikoissa. Joten nauttikaa ja olkaa iloisia!

Täydellistä! Huomenna on perjantai ja viikonloppu!. Näyttää siltä, että aurinko paistaa monissa paikoissa. Joten nauttikaa ja olkaa iloisia!
Erittäin hyviä vinkkejä :)

• Tykkään
Kalbygge ja 1 muu
  • Laddar…
Greenhouse, itsekin korjaan vanhaa taloa ja jaan huolesi asbestin suhteen. Ikävää, että niin monet valitsevat arvostella sinua, joskus jopa äärimmäisillä hyökkäyksillä, sen sijaan että jättäisivät kommentoimatta. Mutta onneksi olet pitänyt matalaa profiilia. Suosittelen, että luet turvallisuusmääräykset ym. ja teet oman arvion. Tässä on mielenkiintoinen tietolehti Työ- ja ympäristölääketieteestä, Sahlgrenska Universitetssjukhusetista, jossa voi lukea lisää riskeistä.
http://www.amm.se/wp-content/uploads/2016/12/Faktablad_Asbest.pdf
Jos saan myös tehdä oman arvioni amatöörinä (kuten kaikki täällä), uskon, kuten useat ovat jo maininneet, että altistumistasot tapauksessasi ovat niin alhaiset, että vahingon riski on täysin merkityksetön. Vaikka jokin kuitu saattaa löytää tiensä. Mutta ulkoilma sisältää, erityisesti kaupungeissa, jo tietyn määrän asbestia. Katso yllä oleva tietolehti.

• Tykkään
greenhouse ja 1 muu
  • Laddar…
G greenhouse sanoi:
Mutta huh huh, onko sinulla proxy-ärsyyntymä? Kyseessä on anonyymi henkilö. En ole kutsunut ketään palstan ukoksi. Kutsu lapio lapioksi. Jos on 74, on ehdottomasti ukko. Onpa kyseessä aiheen pilkkominen molekyyleiksi. Lue kysymykseni asiayhteydessään.
Minulle kyse on siitä, että tykkään tulla tänne ja lukea. Mielestäni sinun tapa kirjoittaa on epämiellyttävä ja tekee foorumista kylmemmän ja vähemmän kiinnostavan paikan. Ole hyvä äläkä kerro minulle, mitä olen tai tunnen. Sinusta ei yksinkertaisesti vaikuta löytyvän käytöstapoja.
Täysin merkityksetöntä, onko kyseessä anonyymi henkilö, ei yksinkertaisesti ilmaista itseään sillä tavalla muista ihmisistä. Ettet sitä ymmärrä, kuten kirjoitin aiemmin, on surullista.

• Tykkään
Saxsson ja 3 muuta
  • Laddar…
Voi kyllä!
Muistan, kun otimme alas Sidi-tasofasadin talostamme saarella Gbg:n saaristossa.
Oli helppoa ottaa roina alas ja laittaa laatat peräkärryyn jatkokuljetusta varten saaren kaatopaikalle.
Ei monta laattaa hajonnut, ne oli kevyesti kiinnitetty ruostumattomilla nauloilla.
Mutta matkalla kaatopaikalle naapurit pysäyttivät meidät. He kaikki halusivat nipun tai kaksi laattoja, hyvä varaosa omaa taloa varten. Joten kun pääsimme "kaatopaikalle", ei ollut paljon eterniittiä jäljellä.
Tämä oli vuonna 1983, 37 vuotta sitten, ja olen edelleen elossa ja terveenä :)

• Tykkään
Musikläraren ja 4 muuta
  • Laddar…
KnockOnWood KnockOnWood sanoi:
Tämä oli vuonna 1983, 37 vuotta sitten, ja olen yhä elossa ja terveenä
Miten naapurit voivat?

• Haha
  • Tykkään
Boogiepack ja 1 muu
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken sanoi:
Miten on naapurien laita?
Kuolleet :crysmile:

• Tykkään
Pin
  • Laddar…
T
19 sivua kahdessa päivässä, voi vain tapahtua byggahus.se-sivustolla kun kyseessä on materiaali asbesti, joka joidenkin mukaan on vaarallisempaa kuin Botulinumtoksiini!:rolleyes::poop:

• Tykkään
Igen ja 1 muu
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken sanoi:
Miten naapurit voivat?
Hyvin, niin pitkälle kuin tiedän.
Mutta en oleko minän tähden perillä kaikista, muutimme sieltä pois vuonna 1998.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.