1 433 lukukertaa ·
5 vastausta
1k lukukertaa
5 vastausta
mystiset ihottumat
Hei, minulla on hieman erilainen kysymys. Minulla on vanha hirsitalo, joka on uudelleenrakennettu, joten sitä ei enää näy, mutta huomasin, kun tarkistin merkkikynällä (sellaisella, jossa on valaiseva kärki), onko 220 pistorasia jännitteinen remontin yhteydessä, että sain tuloksen pistorasiassa, vaikka kaikki oli irrotettu, ja myös pistorasian vieressä??
Lähempi tarkastelu osoitti, että talon vanha hirsi oli se, joka antoi tuloksen???!!! En todellakaan ymmärrä, uusi puutavara ei antanut tulosta, vain vanha, suunnilleen vuodelta 1907. Niin voimakkaasti, että voin löytää vanhat hirret uudelleen kynän avulla lastulevyseinän läpi...
Teorioita tästä...
En tiedä onko tämä oikea foorumi, mutta siinä tapauksessa admi voi siirtää minut.
Lähempi tarkastelu osoitti, että talon vanha hirsi oli se, joka antoi tuloksen???!!! En todellakaan ymmärrä, uusi puutavara ei antanut tulosta, vain vanha, suunnilleen vuodelta 1907. Niin voimakkaasti, että voin löytää vanhat hirret uudelleen kynän avulla lastulevyseinän läpi...
Teorioita tästä...
En tiedä onko tämä oikea foorumi, mutta siinä tapauksessa admi voi siirtää minut.
olen testannut melkein kaikkea, mutta se ei reagoi muihin, on myös mainittava, että se on melko uusi ja uudet paristot..Immobil sanoi:
ostin sellaisen kynän itse, koska se vaikutti kätevältä - Lensin roskakoriin melko nopeasti, koska mielestäni siihen ei voi luottaa ollenkaan. Ostin sen sijaan Fluke T6:n, joka on mielestäni uskomattoman kätevä ja toistaiseksi se ei ole valehdellut minulle... 
okej se voi olla niin mutta se ei selitä ilmiötä
Klikkaa tästä vastataksesi