5 754 lukukertaa ·
8 vastausta
6k lukukertaa
8 vastausta
Mystinen tilkkutäkki?
Hei!
Mitä ihmettä he ovat tehneet?!
Olen todella utelias tietämään, mitä on tapahtunut vaatehuoneeni vaatekaapin päällä asunnossani.
Siellä ei voi mitenkään olla kulkenut sähkö- tai vesiputkia.
Vesiputket/kantavat putket kulkevat toisen huoneen kautta,
sähkökeskus (alkuperäinen 1975) on kuitenkin vaatehuoneessa, mutta vastakkaisessa nurkassa.
Myös vaatekaappi laitettiin siihen vuonna 1975.
Olen asunut täällä todella pitkään löytämättä tätä.
En halua kaivaa ja irrottaa lautoja turhaan, koska toisella puolella seinää asuu 25-vuotias nainen, enkä halua hänen luulevan, että olen purkanut seinää nähdäkseni hänen puolelleen.
Olen todella utelias, joten vastatkaa mielellään, mitä luulette tapahtuneen
PS. Saattaa olla hyvä mainita, ettei tässä asunnossa ole muuta kotitekoista. Kaikki on tehty 110 % ammattilaismäisesti, paitsi tämä.
Mitä ihmettä he ovat tehneet?!
Olen todella utelias tietämään, mitä on tapahtunut vaatehuoneeni vaatekaapin päällä asunnossani.
Siellä ei voi mitenkään olla kulkenut sähkö- tai vesiputkia.
Vesiputket/kantavat putket kulkevat toisen huoneen kautta,
sähkökeskus (alkuperäinen 1975) on kuitenkin vaatehuoneessa, mutta vastakkaisessa nurkassa.
Myös vaatekaappi laitettiin siihen vuonna 1975.
Olen asunut täällä todella pitkään löytämättä tätä.
En halua kaivaa ja irrottaa lautoja turhaan, koska toisella puolella seinää asuu 25-vuotias nainen, enkä halua hänen luulevan, että olen purkanut seinää nähdäkseni hänen puolelleen.
Olen todella utelias, joten vastatkaa mielellään, mitä luulette tapahtuneen
PS. Saattaa olla hyvä mainita, ettei tässä asunnossa ole muuta kotitekoista. Kaikki on tehty 110 % ammattilaismäisesti, paitsi tämä.
Lastulevyt ovat luultavasti vain peitelevyjen kiinnittämistä varten kaapin yläpuolella, eivätkä ne peitä mitään. Harmahtava väri viittaa siihen, että siinä on ollut jotain, minkä vuoksi seiniä ja kattoa ei ole voitu maalata. On vaikea tietää tarkalleen, mitä siinä on ollut, sanoit, ettei se ole ollut vesiputki, viemäri tai ilmanvaihto. Ehkä aiemmin siinä on ollut pieni vaatekaappi tai kaappi?
Punainen on punertava läpinäkyvä nauha, joka lisäksi näyttää roikkuvan aivan lattiaan asti.
Voisiko se olla jotain paketoinnista, joka oli joskus vaatekaapin ympärillä?
Maalaamaton katossa on noin 28x38 cm ja sitten näyttää siltä, että se jatkuu samoilla mitoilla alaspäin.
Valitettavasti vaatekaappi on sijoitettu suoraan betonilaatan päälle. Ja sen ympärillä on kaksi kerrosta muovimattoa, joten sitä varten tarvitsee nostaa se siirtääkseen pois.
Voisiko se olla jotain paketoinnista, joka oli joskus vaatekaapin ympärillä?
Maalaamaton katossa on noin 28x38 cm ja sitten näyttää siltä, että se jatkuu samoilla mitoilla alaspäin.
Valitettavasti vaatekaappi on sijoitettu suoraan betonilaatan päälle. Ja sen ympärillä on kaksi kerrosta muovimattoa, joten sitä varten tarvitsee nostaa se siirtääkseen pois.
Luultavasti käsityöläiset ajattelivat, että jos sitä ei näy, sitä ei ole olemassa. Jos et käytä nurkkaa, etkä ole edes huomannut sitä aiemmin, voit sivuuttaa sen, tai jos olet kätevä, voit korjata sen itse. (kiinnitä koko takalevy lastulevystä ja maalaa koko tila. Siellä on voinut olla ilmanvaihtoputkia seinässä, tai he ovat avanneet poistaakseen luurangon vaatekaapista
)
Klikkaa tästä vastataksesi