Terve!

Minä ja avopuolisoni ostimme 50-luvun talon viime vuonna. Kunnostus on käynnissä täyttä häkää ja alamme lähestyä eteistä. Tällä hetkellä se näyttää tältä:
Täysin eristämätön, noin 150mm paksut seinät inkl ulkopaneeli (joka on laho). Ikkunoissa on pleksilasi. Rakennettu eristämättömälle laatalle.

Ajatuksena on rakentaa se kokonaan uudelleen niin, että siitä voisi tulla eteinen. Ongelma on laatta, joka on noin 60mm alempana kuin talon sisäpuolella oleva lattia. Toiveena on ollut voida laittaa laatta, joka menee eteisestä nykyisen ulko-oven kautta sisään. Mutta olisi mukavaa saada vähän eristystä. Onko olemassa ratkaisua, joka ei tarkoita koko laatan purkamista ja uusimista? Lattiaa voisi nostaa sisätiloissa hieman, mutta ei paljon, koska on pieni väli kellarirapujen ja yläkertaan menevien rappujen välillä.

Olen löytänyt tämän kotisivun:
https://www.ebeco.se/isolering/cable-board

Onko jollakin kokemusta näistä? Toimisivatko ne minulle ja ovatko ne tarpeeksi hyviä? Vai onko olemassa jokin muu ihmeratkaisu?

Yritin pitää tämän kohtuullisen lyhyenä, mutta vaikeaa olla tekemättä sekavaa. Voin täydentää tiedoilla, jos tarvitaan.
 
Miten tämä on sujunut? Minulla on vähän suunnitelmia rakentaa ja eristää meidän kuistia ja olen kiinnostunut siitä, miten lattian eristäminen kannattaa toteuttaa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.