Olen purkanut avotakan, joka ei tuonut mitään lisäarvoa. Nyt minulla on reikä savupiipussa, jonka ajattelin muurata umpeen. Katso kuva.

Mietin, onko työjärjestykseni oikea:
ottaa pois mahdollisesti löysät kivet,
kostuttaa kaikki
muurata muuratiilellä + muurauslaasti B
Ja sitten rapata kaikki ja maalata.

Ajattelenko oikein vai pitäisikö jonkin olla toisin.
Laasti, joka istuu tällä hetkellä, on kalkin ja sementin sekoitus. ja sitä en aio poistaa.

kiitollinen mielipiteistä! Vanha muurattu tulisija, josta on poistettu osia. Näkyvissä tiiliä ja osittain palanutta mustaa materiaalia. Taustalla näkyy valkoinen seinä.
 
Asenna tuuletusventtiili, jotta voit luoda vetoa kanavan läpi. Onko tämä ainoa kanava savupiipussa? Siinä tapauksessa haluat luultavasti hieman ilmaa siihen, jotta savupiippu pysyy hyvässä kunnossa katon yläpuolella.
 
Anteeksi, en muuraisi koko osuutta uudelleen.. Säästän aukon siihen, mihin uusi kamin ska asentaa.. joten koko aukkoa ei muurata uudelleen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.