Kuka estää sinua?

"kun lisätään polttoaineita kaakeliuunin liikesykliin kun se on jäähtymässä ja lämmitetään uudelleen, niin savilaasti murtuu, mikä heikentää tartuntaa ja kaakelit jäävät paikoilleen perusasennostaan. kiinni raudotetut kaakeliuunit voivat joutua tulipaloon liian usein."

Mielestäni hän tietää, mistä puhuu, olet eri mieltä, se on vapaa maa.

B
Tallguy196 Tallguy196 sanoi:
Kuka estää sinua?

"kun lisäät tulen kaakeliuunin liikerataan kun se on jäähtymässä ja uudelleenlämmityksen myötä säröjä syntyy savilaastiin, mikä johtaa kiinnittymisen heikentymiseen ja kaakelit jäävät paikoilleen alkuperäisestä asennostaan. kramlade kaakeliuunit voivat altistua usein tapahtuvan lämmityksen aiheuttamalle ilmiölle."

Minun mielipiteeni on, että hän tietää mistä kirjoittaa, sinä olet eri mieltä, se on vapaa maa.
Paras on, ettei kaakeliuunejaan koskaan lämmitä.
Sitten ei tarvitse uudelleen asettaa niitä.

Kanerva myy uuneja, hän ottaa helvetin hyvän hinnan.
Jos ei voi lämmittää 2 kertaa päivässä. Ne eivät ole euronkaan arvoisia.

D deklerkk sanoi:
Minulla on 3 suurta ja hyvin toimivaa kakluunia. Hyvä veto hyvä muurahaispesä jne.

MUTTA

Laatat alkavat muutamissa kohdissa näyttää merkkejä, vaikkakin pieniä tähän mennessä, siitä, että ne täytyy kiinnittää uudelleen.

Tämä on ongelma, jonka ymmärtääkseni kaikki uunit kohtaavat ennemmin tai myöhemmin, olen ymmärtänyt?

Kakluunit ovat, jos lukee hyvin, hyvä lämpölähde, mutta herkkiä ja tarvitsevat korjausta/Muurausta jne. Ne ovat herkkiä kovalle poltolle jne.

Onko joku muurannut tai korjannut niitä, kun laatat ovat alkaneet irrota. Korjata se, mitä tarvitaan, sitten muurataan
Ajattelen siis laattojen poistamista. Sitten yksinkertaisesti tasoitan ne esimerkiksi muutamalla sentillä tulenkestävää tai muuta sopivaa laastia laattojen sijasta.

Eikö tämän pitäisi olla selvästi kestävämpää.
Jos poistat laatat, laattojen tiilet tulevat mukaan. Ei jää mitään seiniä jäljelle niin sanotusti.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.