Aion (luultavasti) päivittää avotakamme kalkkikivihyllyllä. Olemme kotona saaneet mielipiteitä, joiden mukaan se pilaa hienon funkistyylisen takan, mutta uskon, että siitä voi tulla hyvä. Olen kiitollinen vinkeistä, miten tämä tehdään hyvin.

• Käsi asentamassa kalkkikivihyllyä funkistyylisen takan yläpuolelle, television ollessa päällä taustalla.
Olen samaa mieltä makutuomarisi kanssa :(

En ole samaa mieltä makuneuvostasi, koska alkuperäinen ilme on jo kadonnut upotetun sisennyksen vuoksi.
Sen sijaan en tiedä, miten sen saa näyttämään hyvältä ottaen huomioon kaltevuuden, muuta kuin että puhdistaa uunin täytön jälkeen.

/A

Olen miettinyt asiaa uudelleen ja tullut siihen tulokseen, että on parasta lyödä viiste alas, jotta saadaan tasainen pinta, johon kiinnittää frise. Etuna on, että levy laskee pari senttiä, mikä voi ylläpitää osittain kehyksen siroa ulkonäköä. Eipä siinä auta muu kuin tarttua talttaan.

Olen samaa mieltä, että asennus on muuttanut uunin alkuperäistä luonnetta. Mutta kaikki ei ole estetiikkaa. Toiminto on parantunut paljon asennuksella. Frise voi antaa vielä enemmän etua toiminnallisuuteen. Paikka, johon voi laittaa tulitikkuja, ellei muuta.

Kestääkö hylly naputella viistettä poravasaralla kun tulet sinne iloisena? Vain ajatus ennen kuin käynnistät koneiston...

// Mats

ovatko ne helpompia kulkea sillä korkeudella, joka sinulla on kiinnitetty sisälle, hioa ja maalata? eihän kuvasta näe niin selvästi, mutta eikö se ole 5-6 cm etureunassa, mikä eroaa? , niin minä tekisin...... en usko, että se haittaa, jos ei ole samat mitat sivuilla ja yläosassa. voisihan ajatella luonnonkivimosaiikin tai vastaavan kasvavassa saumassa hioa, putsa ja maalata uudelleen, mutta se ei ehkä sovi kalkkikivelle....

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.