Hei! Useita viikkoja sitten rappasin kellarin lyhyen seinän rappauslaastilla B. Ja tämä ilmiö videolla esiintyy useissa kohdissa. Jos jatkan sormella vetämistä, voin kaivaa reiän.

Pitäisikö rapatun seinän todella olla näin pehmeä? Tuntuu surulliselta, koska halusin saada sileän ja kauniin seinän...

Voinko tasoittaa seinän, jotta tasoitan epätasaisuudet? Seinä on kellarissa
 
J
B bighenk sanoi:
Hei! Olen muutama viikko sitten rappannut kellarin lyhyen seinän rappauslaastilla B. Ja tämä videolla näkyvä asia ilmenee useissa paikoissa. Jos jatkan sormella vetämistä, niin teen reiän.

Pitäisikö rapatun seinän todellakin olla näin pehmeä? Olen harmissani, sillä halusin saada sileän ja hyvännäköisen seinän...

Voinko tasoittaa seinän saadakseni epätasaisuudet pois? Seinä on kellarissa
[video]
Miten etenit rapatessasi?
 
Käytin putssprutaa levittääkseni rappauksen, jonka sitten vedin pois vetokohtien avulla. Se oli suhteellisen paksua, joten rappasin 3 erässä. Käytin miekkaa pinnan tasoittamiseen.
 
J
B bighenk sanoi:
Käytin laastipumppua ruiskuttaakseni rappausta, jonka sitten vedin pois pystykiskoja pitkin. Oli suhteellisen paksu, joten rappasin 3 kertaa. Ja käytin miekkaa tasoittaakseni pinnan.
Miten kastelu hoidettiin ennen ja jälkeen? Käsitykseni mukaan laasti tulee harjata laastiharjalla tasoituksen jälkeen, jotta se sekoittuu kunnolla.
 
Kasteltiin useita kertoja ennen ja muutama päivä jälkeen parin tunnin välein, mutta kuuraus tuo esiin niin karkean pinnan. Mutta luuletko, ettei se voinut purra yhteen tämän takia? Mutta sittenhän sen pitäisi olla kovempi syvemmällä seinässä. Mutta eihän se ole.
 
Onko olemassa jotain, jota voin käyttää nyt jälkikäteen materiaalin sitomiseksi ja onko jotain, jolla voin tasoittaa pintaa jälkikäteen ilman huolta ongelmista, jos kellari on hieman kostea?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.