Hei! Ajattelin laittaa muovilattian taloni kellariin, joka on rakennettu vuonna -65. Ajattelin ensin laittaa höyry- ja kosteussulun, sitten jonkinlaisen puulevyn/massan, lastulevyn ja päällimmäiseksi tiiviin muovimaton. Kuulostaako hyvältä?
 
  • Kellarikerroksen nurkka, jossa näkyviä rakennusmateriaaleja, muun muassa laastia, betonia ja mahdollisesti kosteuden aiheuttamia värimuutoksia.
  • Vanhan muovikalvon osa, jossa lukee "tenotät" ja tietoa tuotteen asemoinnista Boverketin ja Svenska Plastförbundetin kanssa.
Ei, en mielestäni se kuulosta hyvältä. Lukitset orgaanista materiaalia kahden tiiviin kerroksen väliin. Se on kuin tehty homehtumaan.
 
Anteeksi. Luulin, että oli selvää, että olin ironinen kuvissa. Mutta ehkä se ei näy? Puren juuri nyt kellaria, koska pahimmassa tapauksessa luulin, että se oli puun päälle asennettu muovilattia. Mutta se oli paljon pahempaa...
Voiko arvata, milloin se on tehty? Milloin Tenotät on peräisin (perustuu Sveriges plastförbunds verknorm 2000/2001).
 
  • Kuva kellarista, jossa on paikoiltaan revitty lattiamateriaali ja näkyvissä oleva betonilattia, pölyä ja rakennusjätettä.
:D ei, se ei näkynyt kuvissa... koskaan ei voi tietää...
 
Kellarilattiat tältä ajalta voivat parhaiten ollessaan avoimia, se on karu totuus.
 
Näyttää erittäin hyvältä kuvissa. Mielestäni sinun pitäisi maalata kaikki jollain muovimaalilla, niin se näyttää kuin uudelta.
 
  • Tykkään
nmeden
  • Laddar…
F Finndjävel sanoi:
Näyttää erittäin hyvältä kuvissa. Mielestäni sinun pitäisi maalata kaikki jollakin muovimaalilla, niin siitä tulee kuin uusi.
Tasoitusmassa voi käyttää ennen maalausta, jotta siitä tulee tasainen.
 
P Pumba sanoi:
Tasoituslaastia voidaan käyttää ennen maalausta, jotta siitä tulee tasainen
Temppu saadaksesi sen todella hyväksi on maalata heti, ennen kuin tasoitemassa ehtii kuivua.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.