3 998 lukukertaa ·
8 vastausta
4k lukukertaa
8 vastausta
Muovimaton asettaminen kellariin
Anteeksi. Luulin, että oli selvää, että olin ironinen kuvissa. Mutta ehkä se ei näy? Puren juuri nyt kellaria, koska pahimmassa tapauksessa luulin, että se oli puun päälle asennettu muovilattia. Mutta se oli paljon pahempaa...
Voiko arvata, milloin se on tehty? Milloin Tenotät on peräisin (perustuu Sveriges plastförbunds verknorm 2000/2001).
Voiko arvata, milloin se on tehty? Milloin Tenotät on peräisin (perustuu Sveriges plastförbunds verknorm 2000/2001).
Jäsen
· Etelä Pohjanmaa
· 2 467 viestiä
Näyttää erittäin hyvältä kuvissa. Mielestäni sinun pitäisi maalata kaikki jollain muovimaalilla, niin se näyttää kuin uudelta.
Jäsen
· Etelä Pohjanmaa
· 2 467 viestiä
http://www.chryso.se/pc/2085/fargpi...MI1Oit8u-41wIVzR0YCh2-iQA6EAAYASAAEgL0t_D_BwEF Finndjävel sanoi:
Voihan se olla jotain kanssa
Klikkaa tästä vastataksesi


