29 649 lukukertaa ·
7 vastausta
30k lukukertaa
7 vastausta
Muovilevyt/pleksilasi/muovilasilevyt, osta mistä?
Aiemmin olemme ostaneet sellaisia läpinäkyviä muovilevyjä OBS:sta, mutta heillä ei ole enää rakennusosastoa.
Olen nyt löytänyt Biltemasta, he kutsuvat niitä muovilaseiksi, 120*80 cm hintaan 289 kr. Haluan sen koon tai 240*80 cm. Yleensä ne ovat 2-6 mm paksuja. Ihmiset näyttävät kutsuvan niitä eri nimillä, pleksilasilevyiksi, muovilevyiksi ja muovilasilevyiksi, en tiedä onko olemassa enemmän nimiä.
Mielestäni 289 kr 120*80 cm:stä on kallis, koska tarvitsen 20 levyä. Tietääkö joku toisen paikan, joka myy tätä kokoa? Claes Ohlssonilla näyttää olevan vain pieniä. En tiedä, minne kääntyä =/
Olen nyt löytänyt Biltemasta, he kutsuvat niitä muovilaseiksi, 120*80 cm hintaan 289 kr. Haluan sen koon tai 240*80 cm. Yleensä ne ovat 2-6 mm paksuja. Ihmiset näyttävät kutsuvan niitä eri nimillä, pleksilasilevyiksi, muovilevyiksi ja muovilasilevyiksi, en tiedä onko olemassa enemmän nimiä.
Mielestäni 289 kr 120*80 cm:stä on kallis, koska tarvitsen 20 levyä. Tietääkö joku toisen paikan, joka myy tätä kokoa? Claes Ohlssonilla näyttää olevan vain pieniä. En tiedä, minne kääntyä =/
Blir skabbigt kuin piru, naarmuuntuu pienimmästäkin ja näyttää yleisesti huonolta, usein myös erittäin kallis. Luulen, että otimme enemmän maksua plexi/makrolon kuin esim. lamellilasi kun työskentelin lasimestarissa (en ole täysin varma).J Jönas sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi