1 326 lukukertaa ·
6 vastausta
1k lukukertaa
6 vastausta
Muovikatto alapuolisella asennuksella
Hei
Tarvitsisin muovikaton, joka asennetaan alhaalta päin.
Katso liitetyt kuvat
Tietääkö joku merkkiä tai mistä voi löytää samanlaisen ratkaisun?
Päivitys: olin ehkä epäselvä. Muovikaton tulee olla yläpuolella, mutta kiinnitetään alhaalta päin. Juuri kuten kuvissa.
Syy, miksi haluan tehdä näin, johtuu maankorkeudesta. Helpottaisi paljon.
Kiitollinen vastauksista
Ystävällisin terveisin
Andreas
Tarvitsisin muovikaton, joka asennetaan alhaalta päin.
Katso liitetyt kuvat
Tietääkö joku merkkiä tai mistä voi löytää samanlaisen ratkaisun?
Päivitys: olin ehkä epäselvä. Muovikaton tulee olla yläpuolella, mutta kiinnitetään alhaalta päin. Juuri kuten kuvissa.
Syy, miksi haluan tehdä näin, johtuu maankorkeudesta. Helpottaisi paljon.
Kiitollinen vastauksista
Ystävällisin terveisin
Andreas
Viimeksi muokattu:
Icopal fastlockilla voit käytännössä tehdä juuri niin. Olen asentanut sen parvekkeen alle (laudoituksella) saadakseni alla olevan terassin kuivaksi. Näet kuvasta, miltä pellitykset näyttävät. Muovipaneelit painetaan tai liu'utetaan yhteen.J jonaserik sanoi:
Mutta TS:n kuvien katon näkyessä vain päivänvaloa ylhäältä, ihmettelen, miksei katolle pääse ylhäältä käsiksi.
Ja miten saada tiiviiksi runkorakenteen (kattotuolit) kanssa, jotka ovat kantavia tukirakenteen alla? Näyttää siltä, että tukirakenne on upotettu kattotuolien sisään. Siellä ei ole lainkaan tilaa saada mitään väliin.RoTe sanoi:
Icopal fastlock voit periaatteessa tehdä juuri sen. Olen asentanut sellaisen parvekkeen alle (jossa on ritilä) saadakseni alla olevan terassin kuivaksi. Näet kuvasta, miltä pellitykset näyttävät. Muovipaneelit painetaan tai työnnetään yhteen.
Mutta TS:n kuvissa oleva katto näyttäisi olevan vain päivänvalossa ylhäältä, joten siksi ihmettelen, miksei siihen pääse käsiksi ylhäältä.
On olemassa klipsejä, jotka ruuvaat tai naulaat suoraan alaspäin. Katto kestää, vaikka tekisitkin hieman virheitä... Jokainen paneeli on erittäin tiukasti lukittu kahteen ympäröivään.J jonaserik sanoi:
B.S.J jonaserik sanoi:
Minulla oli kaksi sellaista kattoa asennettuna alapuolelta edellisessä talossa. Yksi katettu terassi, joka oli yli 30 vuotta vanha ilman pisaraakaan vuotoa. Ja toinen autokatoksessa, joka oli 10 vuotta vanha, myös täysin vuotamaton.
Joten ajattele uudelleen ja hyväksy tilanne...
Klikkaa tästä vastataksesi