Hei
Tarvitsisin muovikaton, joka asennetaan alhaalta päin.
Katso liitetyt kuvat
Tietääkö joku merkkiä tai mistä voi löytää samanlaisen ratkaisun?

Päivitys: olin ehkä epäselvä. Muovikaton tulee olla yläpuolella, mutta kiinnitetään alhaalta päin. Juuri kuten kuvissa.
Syy, miksi haluan tehdä näin, johtuu maankorkeudesta. Helpottaisi paljon.

Kiitollinen vastauksista

Ystävällisin terveisin
Andreas

• Puiset kattotuolit, joissa on kirkas muovikatto, kiinnitetty alapuolelta.
  • Rakenne, jossa muovikatto on kiinnitetty alapuolelta puurakenteeseen metallikiinnikkeellä.
Viimeksi muokattu:
RoTe
En ymmärrä, miksi et voi asentaa kattoa ylhäältä käsin, mutta kattosi on nimeltään Icopal fastlock ja katosi kai ajat sitten.

Ja katto asennettuna alhaalta ei koskaan tiivisty. Joten vain ajatella uudelleen ja hyväksyä tilanne, työ mitä tulee.

RoTe
J jonaserik sanoi:
Ja katto, johon asennetaan alhaalta, ei koskaan ole tiivis. Joten vain ajattele uudelleen ja pidä työstä, joka on edessä.
Icopal fastlockilla voit käytännössä tehdä juuri niin. Olen asentanut sen parvekkeen alle (laudoituksella) saadakseni alla olevan terassin kuivaksi. Näet kuvasta, miltä pellitykset näyttävät. Muovipaneelit painetaan tai liu'utetaan yhteen.

Mutta TS:n kuvien katon näkyessä vain päivänvaloa ylhäältä, ihmettelen, miksei katolle pääse ylhäältä käsiksi.

RoTe RoTe sanoi:
Icopal fastlock voit periaatteessa tehdä juuri sen. Olen asentanut sellaisen parvekkeen alle (jossa on ritilä) saadakseni alla olevan terassin kuivaksi. Näet kuvasta, miltä pellitykset näyttävät. Muovipaneelit painetaan tai työnnetään yhteen.

Mutta TS:n kuvissa oleva katto näyttäisi olevan vain päivänvalossa ylhäältä, joten siksi ihmettelen, miksei siihen pääse käsiksi ylhäältä.
Ja miten saada tiiviiksi runkorakenteen (kattotuolit) kanssa, jotka ovat kantavia tukirakenteen alla? Näyttää siltä, että tukirakenne on upotettu kattotuolien sisään. Siellä ei ole lainkaan tilaa saada mitään väliin.

RoTe
J jonaserik sanoi:
Ja miten saada tiivis säännöstön (kattoristikot) kanssa, jotka ovat kantavia kantorakenteen alla. Näyttää siltä, että kantorakenne on upotettu kattoristikkoihin. Ei yhtään tilaa laittaa mitään väliin.
On olemassa klipsejä, jotka ruuvaat tai naulaat suoraan alaspäin. Katto kestää, vaikka tekisitkin hieman virheitä... Jokainen paneeli on erittäin tiukasti lukittu kahteen ympäröivään.

Nicke Nyfiken
J jonaserik sanoi:
Ja katto, joka on asennettu alapuolelta, ei koskaan tule täysin tiiviiksi. Joten on vain ajateltava uudelleen ja hyväksyttävä tilanne, joka tulee eteen.
B.S.

Minulla oli kaksi sellaista kattoa asennettuna alapuolelta edellisessä talossa. Yksi katettu terassi, joka oli yli 30 vuotta vanha ilman pisaraakaan vuotoa. Ja toinen autokatoksessa, joka oli 10 vuotta vanha, myös täysin vuotamaton.

Joten ajattele uudelleen ja hyväksy tilanne...

• Tykkään
RoTe
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.