Meillä on ulkoseinissä: Paneli-ulkokipsi-eriste-muovi-eriste,sisäkipsi. Nyt olen kuullut, että muovia ei pitäisi olla seinässä, joka on märkätiloja vasten, koska sisäpuolella on vedeneristys, joka aiheuttaa kondensaatiota vedeneristyksen ja muovin väliin. Miten teette? Olemme kysyneet kaikilta mahdollisilta, myös taloyhtiöilta, kaikki sanovat eri asioita!

Kiitollinen vastauksesta /terese
 
Kuinka saada tiivis liitos höyrysulun ja märkätilan vedeneristyksen välillä muualla tiloissa?
 
BoD sanoi:
Miten voi saada höyrynsulun tiiviiksi muissa tiloissa ja märkätilan vedeneristeen kanssa?
En tiedä, onko tämä ratkaisu kosher, mutta muovin muista tiloista voi antaa mennä pari senttimetriä kosteussulun päälle ja sitten maalata muovi ja kosteussulku yhteen kosteussululla.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.