Meillä on ulkoseinissä: Paneli-ulkokipsi-eriste-muovi-eriste,sisäkipsi. Nyt olen kuullut, että muovia ei pitäisi olla seinässä, joka on märkätiloja vasten, koska sisäpuolella on vedeneristys, joka aiheuttaa kondensaatiota vedeneristyksen ja muovin väliin. Miten teette? Olemme kysyneet kaikilta mahdollisilta, myös taloyhtiöilta, kaikki sanovat eri asioita!
Kiitollinen vastauksesta /terese