Helpoin vaihtoehto on ottaa vähän isompi poranterä ja upottaa ruuvi hieman sääntöön. Kuinka paljon tarkalleen tarvitaan, saat kokeilemalla selville, mutta sääntö+gyproc on melkein 60 mm, eikä kierre ole kiinni tarkasti takapuolellakaan, joten siihen tulee vielä muutama millimetri lisää, yhteensä ehkä 65 mm? Jos sinulla on 50 mm ruuvi, sinun on siis upotettava vähintään 15 mm.

Toinen vaihtoehto on ostaa pidempi ruuvi, niitä saa oikeilta rakennusliikkeiltä. Essve myy M4x80 ja M5x100. Jos tämä ei riitä tai niitä ei saa hankittua, voi katkaista pätkän gängstav Biltemalta ja laittaa siihen mutterin.
 
  • Tykkään
Lostmoose ja 3 muuta
  • Laddar…
Nyt luovutan. En pysty edes kiinnittämään helvetin sääntöä ilman että epäonnistun täysin. Olen ostanut erilaisia molleja, jopa eräänlaisen puuruuvimollyvariantin, jonka kanssa ei muka voisi epäonnistua (kaupan hepun mukaan), olen kokeillut KAIKKEA. Helvetin sääntö ei halua kiinnittyä. Se ei onnistu. Kuinka helvetin huono sitä voi olla? Miten suljettu myös. Se ei halua kiinnittyä!
 
Itse kierre menee aika syvälle sisään, kuten joku kirjoitti yllä: Ruuvin ankkurointimekanismi seinän sisällä kuva yhdessä metallisen seinäkiinnikkeen kanssa.
 
Mikä sääntö haluat kiinnittää kipsiseinään? Mihin se on tarkoitettu? Tunnetko, että ruuvi tarttuu kierteeseen, kun ruuvaat sitä sisään?
 
Kieron Kieron sanoi:
Mikä sääntö haluat kiinnittää kipsiseinään? Mihin se on tarkoitettu? Tuntuuko siltä, että ruuvi ottaa kierrettä, kun kiinnität sen?
Kyllä, se laajeni. Mutta sääntö kieltäytyi silti asettumasta.
 
M Förstagångsköparen sanoi:
Kyllä, se laajeni. Mutta sääntöä ei silti asentunut paikalleen
Ok. Jos kiinnität ruuvin juuri niin, että se tarttuu kierteeseen ilman sääntöä, kuinka pitkälle se silloin ulottuu seinästä ja onko se kiinni niin, ettet voi vetää sitä ulos?
 
  • Tykkään
7ender
  • Laddar…
Assaa kutittaa kaikkialla minussa!!!!! Jos asut gbg:n ympärillä, haluan todella tulla katsomaan (korjaamaan) sitä!!!

Olen varmaan asentanut 5000 molly-tulppaa... olen kohdannut useimmat tilanteet... mutta tämä tuntuu epäilyttävältä??

Ovatko tulpan kierteet ehkä huonot?

Oletko kiristänyt ruuvin tulppaan vain ruuvilla, kunnes se on kiristynyt? Jotta me (sinä) ainakin tiedetään, ettei se ole huono?
 
Pear4Life Pear4Life sanoi:
Siis ma en kestä, kutittaa kaikkialla!!! Jos asut gbg:n seudulla, haluan todella tulla ja katsomaan (korjaamaan sen)!!

Olen asentanut varmaan 5000 mollykiinnikkiä... olen kohdannut useimmat ongelmat... mutta tämä tuntuu epäilyttävältä??

Onko plugin kierteet kenties huonot?

Oletko kiristänyt ruuvin plugin sisällä pelkällä ruuvilla siihen asti, että se kiristyy? Jotta me (sinä) tietäisimme, ettei se ole viallinen?
Asun Blekingessä:rofl:. Ei vikaa Mollyssä. Mutta lista kieltäytyy kiinnittymästä.
 
M Förstagångsköparen sanoi:
Asun Blekingessä:rofl:. Ei mitään vikaa Mollyssä. Mutta sääntö kieltäytyy kiinnittymästä
Mutta ylettyykö ruuvi kierteisiin asti?

Kuinka pitkä ruuvi sinulla on?
 
D
Osta gipsankare istället
 
zarkov zarkov sanoi:
Mutta ulottuuko ruuvi kierteisiin asti?

Kuinka pitkä ruuvi sinulla on?
Kyllä se ulottuu!

Ostin myös tällaisen, mutta ruuvi ei halunnut kiinnittyä ilman sääntöä.
 
  • Fischer DuoTec 12 mm -kiinnikepakkauksia, kaksi poranterää, vasara ja kolme ruuvia metallipinnalla.
Jos ruuvaat ruuvin plugiin ilman palkkia, pysyykö se paikoillaan vai luiskahtaako se ulos, jos vedät sitä vähän?

Ovatko kuvassa olevat ruuvit niitä, joita olet käyttänyt mollytokkiin?
 
zarkov zarkov sanoi:
Jos ruuvaat ruuvin kiinni ankkuriin ilman puuta, pysyykö se paikallaan vai liukuuko se ulos, jos vedät siitä hieman?

Ovatko kuvassa olevat ruuvit niitä, joita käytit molly-ankkureissa?
Kyllä, se menee ankkuriin. Ja pysyy paikallaan. Ei, käytin mollyn mukana saamiani ruuveja.
 
M Förstagångsköparen sanoi:
Ja då går den i pluggen. Och sitter kvar. Nej det är skruvarna jag fick med mollyn som jag använde.
Ja kuinka pitkä se ruuvi on, jonka sait mukana?
 
zarkov zarkov sanoi:
Ja minkä pituinen ruuvi tuli mukana?
74!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.