Aiomme rakentaa sisäänkäynnin katoksen ja luonnostelemme suunnittelua. Sisäänkäynti sijaitsee kahden ulkoseinän kulmassa: Pohjapiirros, jossa esitetään sisäänkäyntikatoksen muotoilu. Katos sijaitsee kulmassa kahden ulkoseinän välissä, ja suunnitelmia on merkitty keltaisella. Tällä hetkellä on ajatuksena kiinnittää hirret takareunaan ja sivuille poikkipalkkien cc 60 avulla. Rimat asetetaan näiden osien sisään 3 asteen kulmassa ja lasi upotetaan vain sisäänkäynnin yläpuolella oleviin kolmeen osaan. Katon vedeneristys on epävarmempaa - ehkä vesi vain saa valua pois, kuten olen nähnyt monissa pienemmissä sisäänkäynninkatoissa. Puiset ulko-ovet yhdistyvät lasitettuun katokseen kulmassa; rungossa poikittaispalkit ja kolmen asteen kaltevuus. Pääasiallinen pohdintani koskee mitoitusta. Se on 3,6 m jännemitta ja 0,9 m syvä. Luonnoksessa minulla on 45x145 hirret. Oletan, että minun on tuettava keskeltä jotenkin, jos en halua suurta palkkia, mutta haluaisin välttää pilareita. Toimiiko tukeminen taakse/ylös ankkuroituna? Vai pärjäänkö jopa kuvan mukaisella ratkaisulla?

Kaikki mielipiteet pienet tai suuret otetaan ilolla vastaan!

Skissar på dragstag till detta för att komma ner i dimensioner på balkarna. Vet någon var man kan köpa det? Google är inte min vän i detta. Kedjan är för avrinning istället för stuprör från underliggande hängränna.
Rakennuspiirros terassista ja sen kattorakenteesta, jossa näkyy lasiovi ja ketju veden valumiseen alarännistä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.