Aiomme rakentaa sisäänkäynnin katoksen ja luonnostelemme suunnittelua. Sisäänkäynti sijaitsee kahden ulkoseinän kulmassa: Tällä hetkellä on ajatuksena kiinnittää hirret takareunaan ja sivuille poikkipalkkien cc 60 avulla. Rimat asetetaan näiden osien sisään 3 asteen kulmassa ja lasi upotetaan vain sisäänkäynnin yläpuolella oleviin kolmeen osaan. Katon vedeneristys on epävarmempaa - ehkä vesi vain saa valua pois, kuten olen nähnyt monissa pienemmissä sisäänkäynninkatoissa. Pääasiallinen pohdintani koskee mitoitusta. Se on 3,6 m jännemitta ja 0,9 m syvä. Luonnoksessa minulla on 45x145 hirret. Oletan, että minun on tuettava keskeltä jotenkin, jos en halua suurta palkkia, mutta haluaisin välttää pilareita. Toimiiko tukeminen taakse/ylös ankkuroituna? Vai pärjäänkö jopa kuvan mukaisella ratkaisulla?
Kaikki mielipiteet pienet tai suuret otetaan ilolla vastaan!
Skissar på dragstag till detta för att komma ner i dimensioner på balkarna. Vet någon var man kan köpa det? Google är inte min vän i detta. Kedjan är för avrinning istället för stuprör från underliggande hängränna.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.