11 725 lukukertaa ·
10 vastausta
12k lukukertaa
10 vastausta
Mittatilaustyönä tehdyt valkoiset levyt? Missä???
Hei!
Tarvitsen valkoisen levyn mitoiltaan 160x38cm. Olen aiemmin leikannut levyn ja suihkuttanut sen valkoiseksi, mutta siitä ei tullut tarpeeksi kovaa, täynnä merkkejä vilkkaan käytön jälkeen jouluna... Levy on kolmen keittiön yläkaapin päällä käytetty "sivupöytänä" ja sen on kestettävä suurta kuormitusta. (Esimerkiksi hedelmillä täytetyt kulhot.)
Ajattelin siksi ostaa laminoidun/foliodun levyn. Vain yksi sivu (toinen pitkä sivu) on seinää vasten, ja muut kolme sivua ovat näkyvillä. Tämä tarkoittaa, että voin leikata sen vain yhdeltä sivulta...
Harkitsen IKEAsta työpöytälevyn ostamista 600kr hintaan, joka on 160x80cm ja sen leikkaamista. Olen hieman huolissani, että leikkausjäljestä tulee ruma...
Vinkkejä??
Tarvitsen valkoisen levyn mitoiltaan 160x38cm. Olen aiemmin leikannut levyn ja suihkuttanut sen valkoiseksi, mutta siitä ei tullut tarpeeksi kovaa, täynnä merkkejä vilkkaan käytön jälkeen jouluna... Levy on kolmen keittiön yläkaapin päällä käytetty "sivupöytänä" ja sen on kestettävä suurta kuormitusta. (Esimerkiksi hedelmillä täytetyt kulhot.)
Ajattelin siksi ostaa laminoidun/foliodun levyn. Vain yksi sivu (toinen pitkä sivu) on seinää vasten, ja muut kolme sivua ovat näkyvillä. Tämä tarkoittaa, että voin leikata sen vain yhdeltä sivulta...
Harkitsen IKEAsta työpöytälevyn ostamista 600kr hintaan, joka on 160x80cm ja sen leikkaamista. Olen hieman huolissani, että leikkausjäljestä tulee ruma...
Vinkkejä??
Ostin mittatilaustyönä tehdyn levyn suhteellisen edulliseen hintaan Hornbachilta. Kaikki on vain kysymys siitä, mitä se saa maksaa.
On mahdollista tehdä siistejä leikkauksia itse, jos haluaa ja on hieman näppärä, jopa Ikea-levylle. Hornbach, Bauhaus jne. tarjoavat myös leikkaus/sahauspalvelua, joten voit ostaa "halvemman" standardilevyn ja leikkuuttaa sen toiselta puolelta heillä.
On mahdollista tehdä siistejä leikkauksia itse, jos haluaa ja on hieman näppärä, jopa Ikea-levylle. Hornbach, Bauhaus jne. tarjoavat myös leikkaus/sahauspalvelua, joten voit ostaa "halvemman" standardilevyn ja leikkuuttaa sen toiselta puolelta heillä.
Jäsen
· Södermanlands län0
· 983 viestiä
Jos menet sahalle ja ostat laminoidun hyllylevyn ja pyydät heitä sahaamaan sen toivottuun mittaan heidän levysahassa, saat hienon leikkuujäljen. He myyvät myös reunalistoja, joita voit kiinnittää siihen lyhyeen sivuun, joka leikataan, jos heillä ei ole hyllytasoja, jotka ovat juuri 1600 mm.
Mikä puutavaraliike? Bauhausilla on vain suuria levyjä, joita myydään kpl ei m, mikä tekee siitä todella kallista.. Voin katsoa Beijeriä huomenna..Asgarvad sanoi:
Ei taida tulla ihan sitä viimeistelyä mitä haen.. Uskon lisäksi, että levy on lastumaterialista ja silloin vaaditaan pakkelia ym. ennen maalausta, ei liian meckit..ZipLock sanoi:
Laminoituille levyille on saatavilla reunalistoja, jotka liimataan tai silitetään kiinni silitysraudalla leikkaamisen jälkeen. Näyttää samalta kuin valmiiksi ostetut levyt, jotka on reunustettu ympäriinsä, jos sahaus on täysin suora.
http://www.byggmax.com/se-sv/byggva...hyllplan/hyllplan-folierat-mdf/09099/kantlist
http://www.byggmax.com/se-sv/byggva...hyllplan/hyllplan-folierat-mdf/09099/kantlist
hyvä!thomas33 sanoi:
voin spontaanisti sanoa, että olen hieman skeptinen, viimeistely ja byggmax ovat yleensä vähän niin ja näin, ja sitten vielä lämmittää kanslistilla..
MUTTA tätä aion kyllä kokeilla! Kiitos!!
Tällaiset reunalistat toimitetaan Ikean työtasojen mukana peittämään sahauksesi jäljet. Olen asentanut joitakin sellaisia ja ne yleensä onnistuvat hyvin.
Jos olet skeptinen Byggmaxin reunalistaan, sitä löytyy useimmilta rautakaupoilta. En kuitenkaan usko, että niissä on suurta eroa.
Onnea matkaan...
Jos olet skeptinen Byggmaxin reunalistaan, sitä löytyy useimmilta rautakaupoilta. En kuitenkaan usko, että niissä on suurta eroa.
Onnea matkaan...
Klikkaa tästä vastataksesi