2 655 lukukertaa ·
7 vastausta
3k lukukertaa
7 vastausta
Mittatilauspuutavara; 8x160, 8x105
Hei!
Etsin mittatilaustyönä höylättyä mäntypuuta kahdessa koossa.
1. 8x105
2. 8x160
Ainoa täysin kiinteä mitta on ensimmäisen levys 105 mm. Hätätapauksessa voin mennä 12 mm paksuuteen, mutta mieluummin välttäisin sen.
Onko kellään vinkkejä hyvälle toimittajalle? Olen ollut yhteydessä paikalliseen sahaan (Uppsala), mutta he olivat myös maanviljelijöitä ja heillä ei ollut tilaa pienemmille tilauksille tällä hetkellä.
Minulla ei ole lainkaan kokemusta mittatilaustyönä tilatusta puutavarasta.
Etsin mittatilaustyönä höylättyä mäntypuuta kahdessa koossa.
1. 8x105
2. 8x160
Ainoa täysin kiinteä mitta on ensimmäisen levys 105 mm. Hätätapauksessa voin mennä 12 mm paksuuteen, mutta mieluummin välttäisin sen.
Onko kellään vinkkejä hyvälle toimittajalle? Olen ollut yhteydessä paikalliseen sahaan (Uppsala), mutta he olivat myös maanviljelijöitä ja heillä ei ollut tilaa pienemmille tilauksille tällä hetkellä.
Minulla ei ole lainkaan kokemusta mittatilaustyönä tilatusta puutavarasta.
Ehdotan, että liimaat tasohöylätyn männyn haluttuun leveyteen, sitä löytyy 8mm paksuudessa.M Messier1994 sanoi:Hei!
Etsin mittatilaustyönä höylättyä mäntyä kahdessa koossa.
1. 8x105
2. 8x160
Ainoa täysin kiinteä mitta on ensimmäisen leveys 105mm. Hätätapauksessa voin mennä jopa 12mm paksuuteen, mutta haluaisin välttää sitä.
Onko jollakin vinkkejä hyvään toimittajaan? Olen ollut yhteydessä paikalliseen sahaan (Uppsala), mutta he olivat myös maanviljelijöitä eikä heillä ollut tilaa pienemmille tilauksille juuri nyt.
Minulla ei ole lainkaan kokemusta mittatilauspuutavarasta.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Se, mitä tarvitset, on erikoispuusepänliike. Niin ohuita mittoja höylätään tasohöylällä ja reunustetaan säädettävällä sahalla. Lisäksi heillä on se erityisen puhdas ja kuivattu mänty, jota tarkoitus vaatii, sitä ei löydy maatilasahalta.
Kuinka paljon tarvitset?M Messier1994 sanoi:Hei!
Olen etsimässä mittatilaus höylättyä mäntyä kahdessa mitassa.
1. 8x105
2. 8x160
Ainoa mitta, joka on täysin kiinteä, on leveys 105 mm ensimmäisellä. Hätätilanteessa voin mennä jopa 12 mm paksuuteen, mutta mieluiten en tekisi sitä.
Onko kenelläkään vinkkiä hyvästä toimittajasta? Olen ollut yhteydessä paikalliseen sahaan (Uppsala), mutta he olivat myös maanviljelijöitä eikä heillä ollut tilaa pienille tilauksille tällä hetkellä.
Minulla ei ole lainkaan kokemusta mittatilauspuusta.
Lidl myy tällä hetkellä yksinkertaista taso- ja oikohöylää. Osta sellainen niin voit höylätä tavallisia listoja rakennustarvikeliikkeestä.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 viestiä
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 viestiä
Pyydä lähintä kauppiasta ottamaan yhteyttä PO.Hiller, he voivat höylätä tilauksesta 
Ajattelin ostaa listani heiltä, mutta se tuli vähän liian kalliiksi sille pienelle määrälle, mitä tarvitsimme. Joten pienen keskustelun jälkeen valitsin männyn(olin kiinnostunut kuusesta).
Ajattelin ostaa listani heiltä, mutta se tuli vähän liian kalliiksi sille pienelle määrälle, mitä tarvitsimme. Joten pienen keskustelun jälkeen valitsin männyn(olin kiinnostunut kuusesta).
Kiitos kaikille!
Olen saanut apua Veckebo Sågilta. Toimitus kestää muutaman viikon, mutta he ovat olleet todella avuliaita ja uskon, että lopputulos on hyvä.
https://veckebosag.se/
Olen saanut apua Veckebo Sågilta. Toimitus kestää muutaman viikon, mutta he ovat olleet todella avuliaita ja uskon, että lopputulos on hyvä.
https://veckebosag.se/
Klikkaa tästä vastataksesi