Täysin oikein! Se meni ehkä vähän nopeasti.
Aivan, yksi putki kummallakin puolella kantta. Minulla on vaikeuksia päättää, käytänkö tavallista terästä, ruostumatonta terästä tai alumiinia. Viimeinen vaihtoehto houkuttelee vähän, jotta olisi tekosyy ostaa AC/DC Tig

mutta siitä tulee tietenkin kallis projekti. Minulla on MIG-teräkselle ja halpa DC Tig Julasta, jota en ole koskaan käyttänyt. Teräs on helpoin, mutta ruostesuojaus putkien sisällä voi olla ongelma.
Ihan kokonaan haluan sitten maalata antrasiitiksi, jotta se sopii yhteen altaan kattoprofiilien kanssa.