Huomasin vasta, että olit rakentanut teltan muovista.
Valitettavasti on todennäköistä, että se on kuivunut liian nopeasti, kun vesi on haihtunut betonista.
Muovin pitäisi olla tiiviisti betonia vasten, jotta kosteus pysyy sisällä.

Voit toivoa parasta, todennäköisesti kutistumahalkeamat ovat pinnallisia ja se onhan toinen puoli, joka tulee näkymään.

Mutta se oli niin tahmeaa, että pelkäsin muovin valautuvan betoniin, jos se olisi suoraan päällä.

Toivotaan, että se on pinnallista. Olen nyt suihkuttanut hieman lisää vettä, mutta ehkä se on liian myöhäistä. Suihkutin vettä kahden päivän ajan betonin valun jälkeen ja sitten olin poissa juhannuksena (päivä 3 siis), joten silloin ei tullut kastelua. Nyt kun tulin kotiin (päivä 4), se näytti siis tuolta halkeamineen.

Voiko kuitenkin laittaa vähän husfixiä? Ei ehkä auta, mutta se tuntuisi vähän turvallisemmalta. Kunhan se ei vaan heikennä millään lailla?

Se näyttää todella oudolta? :thinking:.
Kuten joku kirjoitti aiemmin, betoni näyttää erittäin hiekkaiselta ja sen ei pitäisi halkeilla verkon ympärillä noin.

Tärkeintä on kuitenkin yläpinta, joten katsot miten se näyttää, kun poistat muotin.

Husfix ei lisää muuta kuin kosmeettista.

Mutta milloin voin kääntyä katsomaan sitten? Pitäisikö minun odottaa vielä päivän?

4 päivää tänään eikö? On turvallisinta odottaa vielä muutama päivä :)

Miten olet sekoittanut sen? Ei näytä kovin hyvältä.

Stefan N Stefan N sanoi:
Miten olet sekoittanut sen? Ei näytä kovin hyvälle.
Porakone vispilällä sellaisessa tynnyrissä, jossa sekoitetaan betonia. Olin kuitenkin pakotettu lisäämään hieman enemmän vettä kuin mitä pakkauksessa luki, jotta se ylipäänsä sekoittuisi ja kaikki betoni kastuisi.

Pussi sementtiä Bauhausilta, sisältää ohjeita ja varoituksia sementin käytöstä, toimii taustana keskustelulle betonin sekoittamisesta.

Betonisekoitin vispilällä oleva betoniastia parvekkeella, vieressä kasveja ja huonekaluja.

Viimeksi muokattu:
P
Siis, se kestää noin 7 päivää saavuttaa 50-75% vahvuus ja 1 kuukausi saavuttaa 90%.

Erik_Hansson sanoi:
Alltså , det tar väl typ 7 dagar att nå 50-75% styrka och 1 månad för 90%
Miksi tästä ei lue mitään pakkauksessa.

peterwesterlund peterwesterlund sanoi:
Miksi tästä ei ole mitään pakkauksessa.
Mielenkiintoinen tieto löytyy yleensä etsimällä tietolomakkeesta ..

Paketti näyttää olevan kuin Bauhausin halvin hienobetoni, luulen että siksi se näyttää siltä miltä se näyttää.
Expanderbetoni onnistuu yleensä paremmin.

F
Pidä sitä kolmannen kerran onnistumisena! Sitten saat olla se, joka antaa kaikki neuvot täällä.

F Freddedan sanoi:
Näe sehän niin, että kolmas yritys on se joka onnistuu! Sitten saat olla se joka antaa neuvoja täällä
Haha hyvä luoja ei jaksa tehdä sitä uudelleen. Kehyksen rakentaminen kesti ikuisuuden. Epäilen, voiko sitä käyttää uudelleen. Ensin täytyy kuitenkin katsoa miltä yläpuoli näyttää. Jos ei ole jälkiä tai isoja halkeamia ja sen voi hioa siistiksi, niin pidän tämän. Ei välitä miltä alapuoli näyttää.

Mitä pidempään odotat muotin poistamisen kanssa, sitä suurempi mahdollisuus on, että se pysyy heikoissa kohdissa (pieni poikkileikkaus). Jos poistat sen nyt tai parin päivän kuluttua, se todennäköisesti halkeaa/menee rikki.

Vettä betonille ja odottaminen on tarpeen, mielellään myös muovia suoraan päälle/vasten haihtuvuuden vähentämiseksi. En olisi poistanut muottia ensimmäisen viikon aikana ja yrittäisin odottaa vielä viikon. Vaikka betoni kestäisikin viikon jälkeen, on suuri mahdollisuus, että betoni "murenisi" muottikulmista.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.